Запис Детальніше

Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі
 
Creator Шеремет, М.В.
Котенко, А.М.
Янчевська, О.В
 
Subject маркетингове управління
маркетинговое управление
автомобільний ринок
автомобильный рынок
 
Description Інтенсивний розвиток після кризових ринкових відносин, науково-технічні та глобалізаційні процеси зумовлюють появу нових поглядів на ринок і вимагають від підприємств гнучкості у прийняті управлінських рішень й адаптивності до умов, що склалися. Дієвим інструментом, що дозволяє підприємствам не лише ефективно адаптуватись до умов, що склались на ринку, а й не втрачати заплановані прибутки є впровадження маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29126
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-18T10:28:37Z
2012-10-18T10:28:37Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Шеремет, М.В. Особливості маркетингового управління на підприємствах автомобілебудівної галузі [Текст] / М.В. Шеремет, А.М. Котенко, О.В. Янчевська // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 286-288.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29126
 
Language uk