Запис Детальніше

Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством
 
Creator Ібрагімов, Е.Е.
 
Subject моделювання
імітація
покупка
товар
планування
ринок
моделирование
имитация
покупка
товар
планирование
рынок
 
Description У статті побудовано агентну імітаційну модель виведення на ринок кондитерських виробів нового продукту – шоколаду, що містить особливий антиоксидант, що успішно протидіє старінню організму. За допомогою комп’ютерної імітації визначено очікувану частку ринку при заданих параметрах моделі, рівні проникнення торговельної марки на ринок, повторних покупок та інтенсивності покупок.
В статье построена агентная имитационная модель вывода на рынок кондитерских изделий нового продукта – шоколада, который содержит особый антиоксидант, успешно противодействующий старению организма. С помощью компьютерной имитации определена ожидаемая доля рынка при заданных параметрах модели, уровня проникновения торговой марки на рынок, повторных покупок и интенсивности покупок.
In article agent-based imitating model of outputting of new confectionery product– chocolate – to market is constructed (chocolate contains special antioxidant successfully counteracting organism ageing). With the help of computer imitation expected market share is defined (taking into account model’s set parametres, level of trade mark penetration on market, repeated purchases and purchases intensity.
 
Publisher ТОВ "ВТД" Університетська книга"
 
Date 2012-10-18T10:19:16Z
2012-10-18T10:19:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ібрагімов, Е.Е. Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством [Текст] / Е.Е. Ібрагімов // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 21-30.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29122
 
Language uk