Запис Детальніше

Особливості стратегічних пріоритетів маркетингового менеджменту переробних підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості стратегічних пріоритетів маркетингового менеджменту переробних підприємств
 
Creator Шумейко, В.М.
 
Subject маркетинговий менеджмент
маркетинговый менеджмент
стратегія розвитку
стратегия развития
переробне підприємство
перерабатывающее предприятие
 
Description Система управління підприємством на основі маркетингу, що отримала назву маркетингового менеджменту, передбачає орієнтацію діяльності підприємства на споживача і включає в себе проведення маркетингових досліджень, організацію збуту та його стимулювання, проведення рекламних кампаній, управління товарами і ціноутворення.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29137
 
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
 
Date 2012-10-18T11:03:46Z
2012-10-18T11:03:46Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Шумейко, В.М. Особливості стратегічних пріоритетів маркетингового менеджменту переробних підприємств [Текст] / В.М. Шумейко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 295-297.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29137
 
Language uk