Запис Детальніше

Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства
 
Creator Шведун, В.О.
 
Subject інноваційна стратегія
управління маркетинговою діяльністю
перспективний розвиток підприємства
оперативні рекомендації
системний підхід
инновационная стратегия
управление маркетинговой деятельностью
перспективное развитие предприятия
оперативные рекомендации
системный поход
innovative strategy
marketing activity management
perspective enterprise’s development
operative recommendations
system approach
 
Description У статті запропоновано інноваційну стратегію управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі узагальнення всіх доцільних варіантів його стратегічної та тактичної поведінки відповідно до результатів діагностики поточної ринкової позиції на визначений момент часу.
В статье предложена инновационная стратегия управления маркетинговой деятельностью предприятия на основе обобщения всех целесообразных вариантов его стратегического и тактического поведения в соответствии с результатами диагностики текущей рыночной позиции на определенный момент времени.
In article innovative strategy of enterprise’s marketing activity management on basis of all expedient variants of its strategic and tactical behavior generalization according to results of current market position for certain moment of time diagnostics is offered.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-10-18T11:42:57Z
2012-10-18T11:42:57Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Шведун, В.О. Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] / В.О. Шведун // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 75-83.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29142
 
Language uk