Запис Детальніше

Використання педагогічних підходів дистанційного навчання до самостійного вивчення природознавчих дисциплін

Журнал "Теорія та методика електронного навчання"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання педагогічних підходів дистанційного навчання до самостійного вивчення природознавчих дисциплін
Использование педагогических подходов дистанционного обучения к самостоятельному изучению естественных дисциплин
The use of pedagogical approaches of distance learning to self-study of natural sciences
 
Creator Борисовська, Юлія Олександрівна
Козлова, Ольга Станіславівна
Лисенко, Олена Анатоліївна
 
Subject



 
Description В даній роботі на основі власного досвіду викладання запропоноване як одне з рішень проблеми підтримання якості освіти впровадження нових педагогічних підходів з використанням модульних методів дистанційного навчання. Розроблений адаптований алгоритм розробки навчального модуля природознавчої дисципліни. Акцентована увага на особливостях розробки тестових та індивідуальних завдань з математичних дисциплін для студентів гуманітарного напрямку підготовки.
В данной работе на основе собственного опыта преподавания предложенное как одно из решений проблемы поддержания качества образования внедрение новых педагогических подходов с использованием модульных методов дистанционного обучения . Разработан адаптированный алгоритм разработки учебного модуля естественнонаучной дисциплины . Акцентированное внимание на особенностях разработки тестовых и индивидуальных заданий по математическим дисциплинам для студентов гуманитарного направления подготовки.
In this paper implementation of the new pedagogical approaches using modular methods of distance learning is proposed as one of the proposed solutions to maintain the quality of education based on my own experience of teaching. It was customized algorithm of development training module natural sciences. The attention is focused on the features of design and testing of individual tasks of mathematical sciences to humanities students in training.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Contributor


 
Date 2013-11-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/115
 
Source Теория и методика электронного обучения; Vol 1 (2010); 18-23
Теорія та методика електронного навчання; Vol 1 (2010); 18-23
Theory and methods of e-learning; Vol 1 (2010); 18-23
2309-1495
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/e-learn/article/view/115/107
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of e-learning