Запис Детальніше

Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Нечипорук, Любов Іванівна
 
Date 2011-11-21T10:28:02Z
2011-11-21T10:28:02Z
2009
 
Identifier Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.І. Нечипорук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/218
 
Description Теоретично обгрунтовано суть понять "ноосферна свідомість", "ноосферне моральне мислення", "ноосферна діяльність", "ноосферна освітня парадигма". Визначено критерії когнітивного, афективного та діяльнісного компонент моральної культури старшокласників у контексті ноосферної освіти. Обгрунтовано ефективність засобів ноосферної освіти (основ герменевтики, феноменології, акмеології, аутогностики, мистецтва, інформаційного середовища, діалогу культур, соціокультурної діяльності). Виділено соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників. Як соціально-педагогічне забезпечення процесу виховання моральної культури на ноосферній основі запропоновано організаційно-технологічну модель на підставі мети, принципів, змісту (у контексті когнітивного, афективного та діяльнісного її компонентів), функціонуванні (засобів, психологічних механізмів), організації (соціально-педагогічних умов) і результату. Ефективність методики теоретично обгрунтовано й експериментально доведено. Наведено рекомендації щодо організації процесу виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти.
The theoretical substantiation of conception of noosphere consciousness, noospfere moral thinking, noosphere activity, noosphere educational paradigm, etc. was researched in this thesis. It was determined the criterions of cognitive affective and active components. Of senior pupils moral culture in context of noosphere education.
Ihe efficacy ways of noosphere education basis of germenevtika, fenomenologiya, akmenologiya, autognostia, arts, information surrounding, cultural dialogue, social cultural activity were proved, іt was emphasized social pedagogical foundations of education senior pupils moral culture. Organizational technological modal became the social pedagogical providing process of education moral culture on noosphere base as integrity unity of aim, principles, content (in the context of cognitive, affective and active components), functioning (means, phycological mechanism), organization (social pedagogical conditions) and result.
The technological modal of moral culture education realizes unity of pedagogical conditions and lies in carrying out purposeful influence on the process of moral cultural education on the base of variety and dynamic using complex means of noosphere education.
The efficacy of methods was theoretically researched and experimental proved, it was determined instructions of organization the process of moral culture education senior prepils by means of noosphere education.
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М.Драгоманова
 
Subject ноосферна освіта
засоби ноосферної освіти
ноосферне моральне мислення
моральна культура особистості
моральна діяльність
соціокультурна діяльність
ноосферна діяльність
життєтворчість
moral culture of personality
noosphere education
means of noosphere education
noosphere moral thinking
moral activity
noosphere activity
vital creation
 
Title Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти
 
Type Other