Запис Детальніше

PEDAGOGICAL INNOVATION IN DEVELOPMENT OF NEW DIRECTION OF EDUCATION

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PEDAGOGICAL INNOVATION IN DEVELOPMENT OF NEW DIRECTION OF EDUCATION
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ИННОВАТИКА В РАЗВИТИИ НОВЫХ НАПРАВЛЕНИЙ ОБРАЗОВАНИЯ
ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАТИКА У РОЗВИТКУ НОВИХ НАПРЯМІВ ОСВІТИ
 
Creator Kozak, Liudmyla V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject pedagogical innovation; osvitology; the effects of educational innovation; innovation process; innovative education; the ability to innovate
педагогическая инноватика; освитология; педагогическая инновация; влияния педагогической инновации; инновационный процесс; инновационное образование; способность к инновациям
педагогічна інноватика; освітологія; педагогічна інновація; впливи педагогічної інновації; інноваційний процес; інноваційна освіта; здатність до інновацій
 
Description This paper presents a theoretical and methodological analysis of the general principles of educational innovation; the importance of educational innovation in the development of a new direction of education–osvitology; defined object and purpose of educational innovation; stages of innovative educational process; demonstrated a positive impact on the formation of pedagogical innovation ability of teachers to innovative profession.
В статье представлен теоретико-методологический анализ общих принципов педагогической инноватики; раскрыто значение педагогической инноватики в развитии нового научного направления образования - освитологии; определено объект и предмет педагогической инноватики; охарактеризованы этапы инновационного образовательного процесса; доказано позитивное влияние педагогической инноватики на формирование способности педагогов к инновационной профессиональной деятельности.
У статті представлено теоретико-методологічний аналіз педагогічної інноватики; розкрито значення педагогічної інноватики у розвитку нового наукового напряму освіти – освітології; визначено об’єкт і предмет педагогічної інноватики; охарактеризовано етапи інноваційного освітнього процесу; доведено позитивний вплив педагогічної інноватики на формування здатності освітян до інноваційної професійної діяльності.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-06-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/124
 
Source Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 74-85
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/124/126
 
Rights ##submission.copyrightStatement##