Запис Детальніше

SOCIAL AND EDUCATIONAL POTENTIAL OF SMALL GENRES UKRAINIAN CHILDREN’S FOLKLORE

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SOCIAL AND EDUCATIONAL POTENTIAL OF SMALL GENRES UKRAINIAN CHILDREN’S FOLKLORE
СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ПОТЕНЦИАЛ МАЛЫХ ЖАНРОВ УКРАИНСКОГО ДЕТСКОГО ФОЛЬКЛОРА
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МАЛИХ ЖАНРІВ УКРАЇНСЬКОГО ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРУ
 
Creator Kotlomanitova, Halyna O.; Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
 
Subject children's folk-lore; small Ukrainian children’s folk-lore genres; teaser (draznylky); myrylky; rhymes (lichylky); patters; socialization; social and educational influence
детский фольклор; малые жанры детского фольклора; дражнилки; мирилки; считалки; скороговорки; социализация; социально-воспитательное воздействие
дитячий фольклор; малі жанри дитячого фольклору; дражнилки; мирилки; лічилки; скоромовки; соціалізація; соціально-виховний вплив
 
Description In this article the author attempts to show social and pedagogical aspects of small Ukrainian children's folk-lore genres on the background of national cultural revival and preservation of spiritual unity and succession of generations. Genre features and their importance in the socialization process, the formation of social skills behavior, communicative interaction, common children’s activities are analysed. The feasibility of implementation in the system of educational, social and rehabilitation work with children which have special needs are determined.
В статье автор делает попытку изобразить социально-педагогические аспекты малых жанров украинского детского фольклора на фоне национально-культурного возрождения и сохранения духовного единения и преемственности поколений. Анализируются жанровые особенности и их значение в процессе социализации, формирования социальных навыков поведения, коммуникативного взаимодействия, общей деятельности детей. Признается целесообразность внедрения в систему учебно-воспитательной и социально-реабилитационной работы с детьми с особенными потребностями.
У статті автор робить спробу висвітлити соціально-педагогічні аспекти малих жанрів українського дитячого фольклору на тлі національно-культурного відродження та збереження духовної єдності й спадкоємності поколінь. Аналізуються жанрові особливості і їх значущість у процесі соціалізації, формування соціальних навичок поведінки, комунікативної взаємодії, спільної діяльності дітей. Визнається доцільність упровадження в систему навчально-виховної і соціально-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими потребами.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-10-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/151
 
Source Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 135-145
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/151/141
 
Rights ##submission.copyrightStatement##