Запис Детальніше

ACADEMIC SUCCESS IN THE CONTEXT OF COMPETENCE APPROACH

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ACADEMIC SUCCESS IN THE CONTEXT OF COMPETENCE APPROACH
УЧЕБНАЯ УСПЕШНОСТЬ В КОНТЕКСТЕ КОМПТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА
НАВЧАЛЬНА УСПІШНІСТЬ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
НАВЧАЛЬНА УСПІШНІСТЬ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
 
Creator Dybkova, Liudmyla M.
 
Subject innovations; professional competence; competencies; personal evaluation activity
инновации; профессиональная компетентность; компетенции; собственная оценочная деятельность
інновація; професійна компетентність; компетенція; власна оцінна діяльність
 
Description The article is devoted the problem of evaluation of results of students educational activity in the context of competence approach. Research actuality is conditioned by socio-political, economic and cultural processes which take place in modern society under act of globalization. These processes require from the system of education an innovative approach in preparation of future specialists. Students acquisition of high level competences, selected in the on-line training in preparation for the proper speciality, will provide them with permanent update of knowledges, succesful finding of decisions for problem tasks, independence, selfefficiency while implementation of their professional duties. Existent forms and methods of evaluation of educational achievements are complemented and approved within the framework of the competence approach.
Статья посвящена проблеме оценивания результатов учебной деятельности студентов в контексте компетентностного подхода. Актуальность исследования обусловлена социально-политическими, экономическими и культурными процессами, которые происходят в современном обществе под воздействием глобализации. Эти процессы требуют от системы образования инновационного подхода в подготовке будущих специалистов. Приобретение студентами высокого уровня компетенций, выделенных в учебной программе подготовки соответствующей специальности, обеспечит при выполнении ими профессиональных обязанностей постоянное обновление знаний, креативный подход к нахождению решений проблемных заданий, самостоятельность, самоэффективность. Существующие формы и методы оценивания учебных достижений дополнены и апробированы в рамках компетентностного подхода.
Стаття присвячена проблемі оцінювання результатів навчальної діяльності студентів у контексті компетентнісного підходу. Актуальність дослідження обумовлена соціально-політичними, економічними і культурними процесами, які відбуваютьсяв сучасному суспільстві під впливом глобалізації. Ці процеси вимагають від системи освіти інноваційного підходу у підготовці майбутніх фахівців. Набуття студентами високого рівня компетенцій, виокремлених у навчальній програмі підготовки відповідної спеціальності, забезпечить при виконанні ними професійних обов’язків постійне оновлення своїх знань, креативний підхід до знаходження вирішення проблемних завдань, самостійність, самоэффективність. Існуючі форми і методи оцінювання навчальних досягнень доповнені і апробовані у рамках компетентнісного підходу.
Стаття присвячена проблемі оцінювання результатів навчальної діяльності студентів у контексті компетентнісного підходу. Актуальність дослідження обумовлена соціально-політичними, економічними і культурними процесами, які відбуваються в сучасному суспільстві під впливом глобалізації. Ці процеси вимагають від системи освіти інноваційного підходу у підготовці майбутніх фахівців. Набуття студентами високого рівня компетенцій, виокремлених у навчальній програмі підготовки відповідної спеціальності, забезпечить при виконанні ними професійних обов’язків постійне оновлення своїх знань, креативний підхід до знаходження вирішення проблемних завдань, самостійність, самоeфективність. Існуючі форми і методи оцінювання навчальних досягнень доповнені і апробовані у рамках компетентнісного| підходу.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/69
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 15, No 1 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 15, No 1 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/69/55
 
Rights Copyright (c) 2010 Liudmyla M. Dybkova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0