Запис Детальніше

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ДИДАКТИЦІ ФІЗИКИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В ДИДАКТИЦІ ФІЗИКИ
СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ К ОПРЕДЕЛЕНИЮ ВИРТУАЛЬНОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ В ДИДАКТИКЕ ФИЗИКИ
MODERN APPROACHES TO VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENTS IN DIDACTICS OF PHYSICS
 
Creator Salnyk, Iryna V.
 
Subject віртуальність; віртуалізація системи освіти; сучасне навчальне середовище; віртуальне навчальне середовище з фізики
виртуальность; виртуализация системы образования; современная учебная среда; виртуальная учебная среда по физике
virtual; virtualization of the education system; modern learning environment; virtual learning environment of physics
 
Description Метою нашого дослідження є виявлення факторів, що впливають на розвиток сучасного навчального середовища, і виокремлення основних напрямків цього розвитку на основі взаємообумовленого і взаємопов’язаного використання віртуально й реального у процесі навчання фізики для подальшого їх використання для розробки методичної системи навчального фізичного експерименту. Проведений аналіз дозволив виокремимо ті фактори у розвитку фізичної освіти, що пов’язані з її віртуалізацією, які, на нашу думку, істотно впливають на формування нового змісту кожного з компонентів педагогічної системи «процес віртуального навчання фізики» і дозволяють створити нове освітнє середовище з фізики.
Целью нашего исследования является выявление факторов, влияющих на развитие современной учебной среды и выделение основных направлений этого развития на основе взаимосвязанного использования виртуального и реального в процессе обучения физике для дальнейшего их использования при разработке методической системы учебного физического эксперимента. Проведенный анализ позволил выделить те факторы в развитии физического образования, связанные с его виртуализацией, которые, по нашему мнению, существенно влияют на формирование нового содержания каждого из компонентов педагогической системы «процесс виртуального обучения физики» и позволяют создать новую образовательную среду по физике.
The aim of our research is to identify the factors that influence on the development of modern learning environment and to draw the main lines of the development through interconnected use of virtual and real in teaching process of physics and for later use of them in the development of educational methodical physical experiment. The analysis allowed to distinguish those factors in the development of physical education, which related to its virtualization, which, in our opinion, significantly affect on the formation of new content of each component of educational systems' virtual learning process of physics and allow you to create a new learning environment of physics.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2014-05-23
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1026
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 41, No 3 (2014); 108-116
Информационные технологии и средства обучения; Vol 41, No 3 (2014); 108-116
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 108-116
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 108-116
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1026/785
 
Rights Copyright (c) 2014 Iryna V. Salnyk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0