Запис Детальніше

ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
PRINCIPLES OF MUSIC TEACHERS PROFESSIONAL COMPETENCE FORMATION BY MEANS OF MULTIMEDIA TECHNOLOGIES
ПРИНЦИПЫ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МУЗЫКИ СРЕДСТВАМИ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
 
Creator Havrilova, Liudmyla H.
 
Subject професійна компетентність; мультимедійні технології; майбутні вчителі музики; принципи навчання
professional competence; multimedia technologies; music teaching students; principles of education
профессиональная компетентность; мультимедийные технологии; будущие учителя музыки; принципы обучения
 
Description Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної вищої мистецької освіти — використанню комп’ютерних, зокрема мультимедійних, технологій у професійній підготовці майбутніх учителів. Авторка розглядає принципи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій: принцип інформатизації навчання; принцип наочності, реалізований засобами мультимедія; принцип оптимального вибору засобів навчання; принцип інтеграції традиційних методик музичного навчання й інноваційних мультимедійних технологій; принцип цілеспрямованої взаємодії і художньо-творчого спілкування педагога зі студентами; принцип активізації музично-творчої діяльності, спонукання до творчого самовираження. Дотримання цих принципів забезпечує професійний розвиток майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій.
The article focuses on an urgent problem of contemporary artistic education and concerns implementation of multimedia computer aids of learning in the process of music teachers training. The author considers the principles of music teachers professional competence formation using multimedia technologies and defines them as follows: principle of informatization of learning; principle of visualization, supported with multimedia aids; principle of optimal selection of learning aids; principle of integration of traditional approaches to music education with innovative multimedia technologies; principle of purposeful interaction and creative cooperation between teacher and students; principle of promotion creative musical activities and personal self-expression. Adherence to these principles determines effective professional development of music teachers through the means of multimedia technologies.
Статья посвящена актуальной проблеме современного высшего художественного образования — использованию компьютерных, в частности мультимедийных, средств обучения в процессе профессиональной подготовки будущих учителей музыки. Автор рассматривает принципы формирования профессиональной компетентности будущих учителей музыки средствами мультимедийных технологий: принцип информатизации обучения; принцип наглядности, реализованный средствами мультимедиа; принцип оптимального выбора средств обучения; принцип интеграции традиционных методик музыкального обучения и инновационных мультимедийных технологий; принцип целенаправленного взаимодействия и художественно-творческого общения педагога со студентами; принцип активизации музыкально-творческой деятельности, побуждения к творческому самовыражению. Соблюдение этих принципов обеспечивает эффективное профессиональное развитие будущих учителей музыки средствами мультимедийных технологий.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-04-08
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1210
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 46, No 2 (2015); 45-55
Информационные технологии и средства обучения; Vol 46, No 2 (2015); 45-55
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 45-55
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 46, No 2 (2015); 45-55
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1210/907
 
Rights Copyright (c) 2015 Liudmyla H. Havrilova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0