Запис Детальніше

СТРАТЕГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СТРАТЕГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
СТРАТЕГИЯ ВНЕДРЕНИЯ СВОБОДНОГО ПРОГРАММНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ В ПРОЦЕСС ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ, ФИЗИКИ И ИНФОРМАТИКИ
IMPLEMENTATION STRATEGY OF FREE SOFTWARE IN THE PROCESS OF PREPARATION OF TEACHERS OF MATHEMATICS, PHYSICS AND COMPUTER SCIENCE
 
Creator Velychko, Vladyslav Ye.
 
Subject вільне програмне забезпечення; стратегія впровадження; підготовка вчителів математики, фізики та інформатики
свободное программное обеспечение; стратегия внедрения; подготовка учителей математики, физики и информатики
free software; implementation strategy; the training of teachers of mathematics, physics and computer science
 
Description Інформаційні процеси в суспільстві спонукають освіту до перегляду форм і методів навчання, яке передбачає використання широких дидактичних можливостей інформаційно-комунікаційних технологій. Не менш значущою в цьому контексті є проблема підготовки фахівців, які здатні використовувати сучасні можливості інформаційних технологій. Підготовка висококваліфікованого вчителя можлива тільки за умови використання в його навчанні передових технологій, які охоплюють весь спектр існуючих можливостей. Аналіз програмного забезпечення супроводу навчальної діяльності студентів вишів показав недостатнє використання в освітньому процесі цілого класу програмного забезпечення – вільного програмного забезпечення. Для подолання цієї проблеми запропонована стратегія впровадження вільного програмного забезпечення у підготовці вчителів математики, фізики та інформатики.
Информационные процессы в обществе побуждают образование к пересмотру форм и методов обучения, предполагающие использование широких дидактических возможностей информационно-коммуникационных технологий. Не менее значима в этом контексте проблема подготовки специалистов, которые способны использовать современные возможности компьютерной техники. Подготовка высококвалифицированного учителя возможна только при условии использования в его обучении передовых технологий, которые охватывают весь спектр существующих возможностей. Анализ используемого в образовании программного обеспечения показал недостаточное использование в образовательном процессе целого класса программного обеспечения ― свободного программного обеспечения. Для преодоления этой проблемы предложена стратегия внедрения свободного программного обеспечения при подготовке учителей математики, физики и информатики.
Information processes in the society encourage the formation of a revision of the forms and methods of learning; involve the use of didactic capabilities of information and communication technologies in teaching. No less important in this context, the problem of professionals training who are able to use modern possibilities of computer technology. Training of highly qualified teachers is only possible using advanced technologies that cover the entire range of existing opportunities. The analysis used in the formation of the software has showed insufficient use of a whole class of software - free software in the educational process. To overcome this problem, the proposed implementation strategy of free software in the preparation of teachers of mathematics, physics and computer science is proposed.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-01-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1293
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 50, No 6 (2015); 100-107
Информационные технологии и средства обучения; Vol 50, No 6 (2015); 100-107
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 100-107
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 50, No 6 (2015); 100-107
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1293/988
 
Rights Copyright (c) 2015 Vladyslav Ye. Velychko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0