Запис Детальніше

Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Калиниченко, О. В.
Лєсна, Н. С.
Портянченко, Г. А.
 
Date 2015-02-25T08:44:20Z
2015-02-25T08:44:20Z
2010
 
Identifier Калиниченко, О. В. Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання / О. В. Калиниченко, Н. С. Лєсна, Г. А. Портянченко // Автоматика-2010 : матеріали 17-й Міжнар. конф. з автомат. упр. : Тези доповідей. 27-29 вересня. 2010 г. - Х : ХНУРЕ, 2010. - Т. 2. - С. 288-289.
http://hdl.handle.net/123456789/1877
 
Description Моделі колективної взаємодії в навчанні служать для організації співпраці через Інтернет учасників навчального процесу. Сюди слід віднести такі традиційні засоби спілкування як електронне листування, форуми, блоги, а також wiki-системи. Соціальна навігація може застосовуватися у прямій і непрямій формі. Пряма форма передбачає безпосереднє спілкування і анотування контенту, виражене у коментарях користувачів, які вони мають змогу залишити безпосередньо на сторінці.
 
Language uk
 
Publisher ХНУРЕ
 
Subject модели групового оцінювання
рейтинг суб’єктів навчання
співпраця через Інтернет
 
Title Використання модели групового оцінювання для формування рейтингу суб’єктів навчання
 
Type Article