Запис Детальніше

Формування готовності майбутніх учителів до творчої самореалізації у позааудиторній роботі Forming readiness of future teachers for creative selfrealization in extracurricular activities

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування готовності майбутніх учителів до творчої самореалізації у позааудиторній роботі
Forming readiness of future teachers for creative selfrealization in extracurricular activities
 
Creator Іващенко Андрій Володимирович
Ivashchenko Andrey V.
 
Subject готовність до творчої самореалізації майбутнього вчителя
позааудиторна робота університету
готовність до творчої самореалізації майбутнього вчителя в позааудиторній роботі
самоактуалізація
самоздійснення
самовираження
самоствердження
саморозвиток
readiness for creative self-realization of a future teacher
extracurricular activities at a university
readiness for creative self-realization of a
future teacher in extracurricular activities
self-fulfilment
selfexpression
self-affirmation
self-development
self-actualization
 
Description Дисертацію присвячено проблемі формування готовності майбутніх
учителів до творчої самореалізації у позааудиторній роботі. У роботі розглянуто
наукову літературу із зазначеної проблеми та визначено сутність понять
«готовність до творчої самореалізації майбутнього вчителя», «позааудиторна
робота університету», «готовність до творчої самореалізації майбутнього вчителя
у позааудиторній роботі». Визначено структуру, критерії, показники та рівні
готовності майбутніх учителів до творчої самореалізації в позааудиторній роботі.
Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні
умови формування готовності майбутніх учителів до творчої самореалізації в
позааудиторній роботі, які реалізовувалися в три етапи: цеорганізаційно-пропедевтичний, творчо-самодіяльнісний та корекційно-розвивальний.
Розроблено і впроваджено в практику роботи модель формування
готовності майбутніх учителів до творчої самореалізації в позааудиторній роботі.

The thesis is dedicated to the problem of forming readiness of future teachers for
self-realization in extracurricular activities. The paper considers scientific works on the
specified problem and defines the essence of such notions as “readiness for creative
self-realization of a future teacher,” “extra-curricular activities at a university,” and
“readiness for creative self-realization of a future teacher in extracurricular activities.”
It determines the structure, criteria, indicators and levels in readiness of future teachers
for creative self-realization in extracurricular activities.
This thesis provides theoretical justification and includes a description of
experimentally tested pedagogical conditions to encourage forming readiness of future
teachers for creative self-realization in extracurricular activities, with the abovesaid
conditions realized in three subsequent stages, namely organizational-propaedeutic,
creative and self-activated, and correctional-evolutionary stage.
 
Date 2014-12-04T13:21:34Z
2014-12-04T13:21:34Z
2014-08-15
 
Type Thesis
 
Identifier http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/56
 
Language other
 
Publisher Лукашевич О. М.