Запис Детальніше

Інформаційні технології в системі підготовки вчителів початкової школи у Великій Британії.

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційні технології в системі підготовки вчителів початкової школи у Великій Британії.
Information technologies in the training system of primary school teachers in the UK.
 
Creator Гарапко, Віталія Іванівна
Harapko, Vitaly I.
 
Subject інформаційна технологія
інформаційно-комунікаційна технологія
інформаційно-комунікаційна компетентність
початкова школа
система підготовки вчителя початкової школи
британський досвід використання ІКТ
information technology
information and communication technology
information and communication competence
primary school
system of t raining primary school teacher
British experience of using ICT
 
Description Дисертація присвячена проблемі використання інформаційних технологій (ІТ)
у системі підготовки вчителів початкової школи у Великій Британії.
У дисертації проаналізовано низку важливих міжнародних резолюцій у сфері
освітнього мультимедійного програмного забезпечення та підготовки вчителів до
роботи з освітнім мультимедійним програмним забезпеченням. Здійснено
періодизацію урядової стратегії Великої Британії щодо інформатизації педагогічної
освіти та визначено пріоритети її розвитку, що узгоджені із загальними підходами
ЄС до розвитку ІКТ-освіти. З’ясовано сутність та проаналізовано зміст сучасних
стандартів ІКТ-компетентності майбутніх учителів початкової школи. Зроблено
висновок, що українська освіта потребує приведення всіх її компонентів до
загальноприйнятних світових стандартів, що відповідають кращим зразкам, у сфері
застосування комп'ютерних технологій. Розроблено спеціальний семінар практикум
«Інформаційні технології та новітні методи викладання у початко вій школі (досвід
Великої Британії)». Виокремлено теоретичні положення, які лягли в основу
побудови моделі аналізу та впровадження в Україні британського досвіду
використання ІКТ у підготовці вчителів початкової школи: різновиди застосування
ІКТ; підходи до формування ІКТ-компетентності вчителів початкової школи:
підвищення рівня ІКТ підготовки вчителів початкової школи; блоки формування
ІКТ-компетентності вчителів початкової школи – компаративний, теоретико-методичний, практичний (впровадження). Ефективність моделі перевірено на
практиці.
The dissertation deals with the problem of introducing information technology in the
system of initial teacher education for primary school in the UK. A number of important
resolutions on international educational multimedia software and training teachers to work
with educational multimedia software were analyzed. Having done periodization of the
UK government strategy on informatization of initial teacher education and clarified
current priorities of development those are consistent with the general approach of the EU
on the development of ICT education. The essence and content analyzes of modern ICT
competency standards of primary school teachers. Examined the recommendations suggest
that Ukrainian education needs to bring al l of IKTs components to generally accepted
international standards that meet the highest international standards, including in the field
of computer technology. The special workshop «Information technology and new methods
of teaching in primary school (the UK case)» was prepared. Such theoretical principles
underlying the corresponding model: uses of information technology, approaches to the
formation of the ICT competence of primary school teachers; a higher level of ICT
training are realized at programs, blocks the formation of the ICT competence of primary
school teachers (comparative, theoretic -methodological, practical (implementation));
pedagogical conditions were determined. The model of analysis and implementation the
UK’s experience in Ukrainian ICT-training of primary school teacher was substantiated
and constructed and verified ICTs practical efficiency.
 
Date 2015-02-24T08:55:05Z
2015-02-24T08:55:05Z
2014-04-22
 
Type Thesis
 
Identifier http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/92
 
Language other
 
Publisher Науковий світ