Запис Детальніше

Особливості позитивного ставлення учнів 5-7 класів до занять фізичною культурою

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості позитивного ставлення учнів 5-7 класів до занять фізичною культурою
Peculiarities of positive attitude of pupils of 5-7 classes to physical training lessons
 
Creator Півень, Олександр П.
Pivenj, Oleksandr P.
 
Subject фізична культура
позитивне ставлення до занять фізичною культурою
позакласна робота
physical education
positive attitude to physical training
extra-curricular activities
 
Description Аналіз наукових даних підтверджує важливість формування фізичної культури
підростаючого покоління в процесі фізичного виховання. У статті розкриваються питання
теорії і практики виховання у молодших підлітків позитивного ставлення до занять фізичною
культурою. Визначені сутність і структура позитивного ставлення учнів 5-7 класів до занять
фізичною культурою.
Установлено, що аналіз практики роботи шкіл України показує, що вирішення цього
завдання залежить в основному від організації і самореалізації учнями здорового способу
життя, важливим компонентом якого є систематичні заняття фізичними вправами. Але
залучення школярів до таких занять стає можливим лише за умов сформованості в них
позитивного ставлення до занять фізичною культурою. У процесі його виховання в учнів
виникають позитивні емоції, з’являється інтерес до фізичної культури, формується готовність
до фізичного вдосконалення, розвивається рухова активність і звичка до занять фізичними
вправами.
Визначено, що результати вивчення стану виховної роботи з учнями 5-7 класів у цьому
контексті вказують на наявність протиріч між ускладненими вимогами до школярів та
ступенем сформованості в них позитивного ставлення до занять фізичною культурою, яке є
важливою умовою успішного виконання цих вимог. Як свідчать статистичні дані, стан
здоров’я, фізична підготовленість, рівень знань, умінь і навичок більшості учнів не відповідають
як загальноприйнятим нормативам, так і їхнім здібностям і можливостям. На уроках фізичної
культури школярі проявляють байдуже або негативне ставлення до занять фізичною
культурою. Такий стан пояснюється, насамперед, різким зниженням у молодших підлітків
стійкого інтересу до занять фізичними вправами. У цьому віці в учнів значно зменшується
спонукальна сила природної потреби в рухах, що веде до відповідного способу життя,
погіршення стану здоров’я і фізичної підготовленості.
Analysis of scientific evidence confirms the importance of formation of physical training of the
younger generation in the process of physical education. The article describes the theory and practice of
education in younger teenagers a positive attitude to physical training. The essence and structure of the
positive attitude of pupils of 5-7 classes in physical training are determined.
It was found that the analysis of practice of Ukrainian schools shows that the solution of this
problem depends largely on self-organization of students’ healthy lifestyle, which are an important
component of the systematic physical exercise. But the involvement of children in such studies is
possible only on condition of formation of their positive attitudes towards physical training. In the
process of education students have positive emotions and interest in physical culture, they form
readiness for physical perfection, physical activity and develop the habit of physical exercise.
Determined that the results of a study of the educative work with students of 5-7 grades in this
context indicate a conflict between the complicated requirements for students and degree of development
of positive attitude to physical training, which is an important condition for the successful
implementation of these requirements. As statistics show, the health, physical fitness, knowledge and
skills in most students do not meet generally accepted standards as well as their abilities and
capabilities. At physical training lessons pupils show an indifferent or negative attitude towards
physical training. This situation is explained primarily by a sharp decline in younger teenagers of
sustained interest to physical exercise. In students of this age is significantly reduced the motive power
of natural need for movement, which leads to a corresponding lifestyle, poor health and physical fitness.
 
Date 2015-07-03T08:42:39Z
2015-07-03T08:42:39Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Півень О. П. Особливості позитивного ставлення учнів 5-7 класів до занять фізичною культурою / О. П. Півень // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" : зб. наук. праць / гол. ред. В. П. Коцур. - К. : Лисенко М. М., 2014. - Вип. 34. – С. 118-124.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/288
 
Language other
 
Relation ;Вип. 34
 
Publisher Лисенко М. М.