Запис Детальніше

Педагогічні аспекти реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчальному процесі ВНЗ

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні аспекти реалізації особистісно-орієнтованого підходу в навчальному процесі ВНЗ
Pedagogical aspects of individual approach in the learning process universities
 
Creator Сергійчук, Олена М.
Serhiichuk, Olena M.
Сембрат, Алла Л.
Сембрат, Алла Л.
 
Subject особисто орієнтований підхід
особистісно орієнтоване навчання
особистісно орієнтоване освітнє середовище
професійна підготовка вчителя
person centered approach
learner-oriented education
student- oriented learning environment
training teachers
 
Description У статті розглядається процес підготовки майбутнього вчителя до
реалізації особистісно орієнтованого навчання, обґрунтовано особистісно-
орієнтований підхід у процесі навчання у вищій школі, визначені проблеми
реалізації вказаного підходу у навчальному процесі.
Акцентується увага на тому, що особисто зорієнтоване навчання
забезпечує розвиток та самореалізацію особистості, задоволення її освітніх і
духовно-культурних потреб, бути конкурентоспроможним на ринку праці.
Зазначено, що основними завданнями ВНЗ виступає допомога студенту
усвідомити сутність обраної професії, її вимоги до виконавця, цілі, зміст і
функції професійної діяльності, можливі індивідуальні стратегії виконання
професійних обов’язків, специфіку професійної майстерності та шляхи
оволодіння нею, прийоми творчої адаптації до змісту та структури
професійної діяльності.
The process of preparing future teachers to implement learner-centered
learning, grounded student-centered approach to learning in higher education
identified implementation issues specified approach to learning.
The main idea personally oriented training provides development and
personal fulfillment , satisfaction of educational , spiritual and cultural needs to be
competitive in the job market. It is indicated that the main objectives of the
university stands help students " understand the nature of their chosen profession
and its demands on the performer, the objectives , content and function of
professional activities , possible individual strategies in a professional capacity ,
specific professional skills and ways of mastering her techniques of creative
adaptation to content and patterns of professional activity.
 
Date 2015-07-14T09:24:52Z
2015-07-14T09:24:52Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Сергійчук О. М., Сембрат А. Л. Педагогічні аспекти реалізації особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі ВНЗ / О. М. Сергійчук, А. Л. Сембрат // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини / [ред. кол. : Н. С. Побірченко (гол.ред) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Вип. 48. – С. 39–47.
http://176.105.99.186:8081/xmlui/handle/8989898989/329
 
Language other
 
Publisher Умань