Запис Детальніше

Сучасні технології навчання історії як засіб формування самодостатньої особистості

Репозиторій Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні технології навчання історії як засіб формування самодостатньої особистості
Modern technologies of teaching history as a means of formation of self-sufficient person
 
Creator Дем’яненко, Віра М.
Demianenko, Vira M.
 
Subject історична освіта
технології навчання
історичне мислення
підручник історії
учитель історії
history education
learning technology
historical thinking
history textbook
history teacher
 
Description Завдання реорганізації системи освіти в Україні, зумовлені розвитком
інформаційного суспільства, необхідністю узгодження структури освіти з потребами
сучасної економіки та інтеграції України в європейський економічний і культурний простір,
актуалізують дослідження й визначення напрямів, змісту докорінних змін у парадигмі й
методології вітчизняної шкільної освіти загалом та навчанні історії зокрема. У статті
розглядаються особистісно-орієнтовані технології навчання історії як необхідна умова
формування внутрішньо вільної, відповідальної особистості громадянина українського
демократичного суспільства, виховання творчої особистості, здатної, на відміну від
людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі,
нестандартні рішення. Зазначається, що головна роль у виконанні цих завдань належить
учителю історії. Саме він, зважаючи на проблеми з підготовкою підручників з історії,
повинен забезпечити реалізацію принципу мультиперспективності у вивченні історії,
залучаючи документи різного характеру, види і форми навчальних занять.
The tasks of Ukrainian system’s of education reorganization are essential to study
and identify areas, the contents of fundamental changes in the paradigm and methodology
of the national school education in general and the study of history in particular due to the
development of the information society, the need to harmonize the structure of the education
system to the needs of a modern economy and Ukraine’s integration into European economic
and cultural space. The student-oriented technology of learning history as a necessary condition
for the formation of free, responsible individual citizen of Ukrainian democratic society and
education of creative personalities capable to think independently, generate original ideas
and take courageous decisions are considered in the article. It is noted that the leading role
in the realization of these objectives belongs to the teacher of history. It is he, given the
problems of preparation history textbooks, should ensure the implementation of the principle of
multiperspectivity in the study of history, attracting a variety of documents, types and forms of
training.
 
Date 2016-02-22T10:08:26Z
2016-02-22T10:08:26Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Дем’яненко В. М. Сучасні технології навчання історії як засіб формування самодостатньої особистості / В. М. Дем’яненко // Наукові записки з української історії : зб. наук. ст. / [гол. ред. В. П. Коцур, заст. гол. ред. В. М. Орлик] ; ДВНЗ "ПХДПУ ім. Г. Сковороди". – Переяслав-Хмельницький (Київ. обл.) : Лукашевич О. М., 2014. – Вип. 35. – С. 126– 133.
http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/1373
 
Language other
 
Publisher Лукашевич О. М.