Запис Детальніше

SOCIAL NETWORK AS AN EFFECTIVE COMMUNICATION ENVIRONMENT BETWEEN TEACHER AND STUDENT IN EDUCATIONAL PROCESS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SOCIAL NETWORK AS AN EFFECTIVE COMMUNICATION ENVIRONMENT BETWEEN TEACHER AND STUDENT IN EDUCATIONAL PROCESS
СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ КАК ЭФФЕКТИВНАЯ СРЕДА ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКО-СТУДЕНЧЕСКОЙ КОММУНИКАЦИИ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК ЕФЕКТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ВИКЛАДАЦЬКО-СТУДЕНТСЬКОЇ КОМУНІКАЦІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
 
Creator Shulska, Nataliia M.
Matviichuk, Nataliia M.
 
Subject social network; information and communication technologies; educational environment; student-teacher communication
социальная сеть; информационно-коммуникационные средства; эффективная учебная среда; преподавательско-студенческая коммуникация
соціальна мережа; інформаційно-комунікаційні засоби; ефективне навчальне середовище; викладацько-студентська комунікація
 
Description Within the article the authors analyze the feasibility of using social network «Vkontakte» as an effective environment for teacher-student communication on the example of teaching discipline «Editorial craftsmanship» (2015-2016 academic year). It was investigated the communicative role of the teacher and students during teaching / mastering course using a community «Editorial craftsmanship». Based on results of the survey community members – students training direction «Publishing and Editing» Lesya Ukrainka Eastern European National University it was found that this form of organization of educational process in extracurricular time is effective for students. Proved that it extends the communication component, is convenient at performance of independent work on course, provides additional consultations, makes learning accessible, informal, interactive and creative.
В статье на примере преподавания учебной дисциплины «Редакторское мастерство» (2015–2016 учебный год) проанализирована целесообразность использования социальной сети «Вконтакте» как эффективной среды для преподавательско-студенческого общения. Исследованы коммуникативная роль преподавателя и студентов в процессе преподавания / освоения курса с использованием сообщества «Редакторское мастерство». На основе результатов опроса участников сообщества – студентов направления подготовки «Издательское дело и редактирование» Восточноевропейского национального университета имени Леси Украинки выяснено, что такая форма организации учебного процесса в внеаудиторное время является удобной для студентов. Доказано, что она расширяет коммуникационную составляющую, является удобной при выполнении самостоятельной работы по курсу, дает возможность получения дополнительных консультаций, делает обучение доступным, неформальным, интерактивным и креативным.
У статті на прикладі викладання навчальної дисципліни «Редакторська майстерність» (2015–2016 навчальний рік) проаналізовано доцільність використання соціальної мережі «Вконтакте» як ефективного середовища для викладацько-студентського спілкування. Досліджено комунікативну роль викладача і студентів у процесі викладання / опанування курсу з використанням спільноти «Редакторська майстерність». На основі результатів опитування учасників спільноти – студентів напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки з’ясовано, що така форма організації навчального процесу в позааудиторний час є ефективною для студентів. Доведено, що вона розширює комунікаційну складову, є зручною під час виконання самостійної роботи з курсу, надає можливість отримання додаткових консультацій, робить навчання доступним, неформальним, інтерактивним і креативним.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-04-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1590
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 58, No 2 (2017); 155-168
Информационные технологии и средства обучения; Vol 58, No 2 (2017); 155-168
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 58, No 2 (2017); 155-168
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 58, No 2 (2017); 155-168
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1590/1153
 
Rights Copyright (c) 2017 Nataliia M. Shulska, Nataliia M. Matviichuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0