Запис Детальніше

Особливості стандартизації ПОН Великої Британії: підсумкове оцінювання досягнень

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712789/
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/7/24.pdf
 
Title Особливості стандартизації ПОН Великої Британії: підсумкове оцінювання досягнень
Specifics of VET in Great Britain: End-point assessment
Особенности стандартизации ПОО в Dеликобритании: итоговое оценивание достижений
 
Creator Леу, Сніжана Олексіївна
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті проаналізовано аспекти підсумкового оцінювання досягнень учнів в секторі ПОН Великої Британії. Виявлено його мету, складові, характерні особливості та критерії. Описано основні засади проведення підсумкового оцінювання для забезпечення гаранту його достовірності та якості. Наведено характеристики сутнісних складових для коректного й комплексного розроблення Плану підсумкового оцінювання досягнень учнів. Обґрунтовано потребу подальшого вивчення для визначення вектору наступного виявлення можливостей адаптації й використання прогресивного досвіду країни, відповідно до визначеної мети модернізації вітчизняного сектору ПОН.
The article analyses the End-point assessment aspects in VET sector of Great Britain. Its purpose, components,
characteristics and criteria are revealed. The main principles of conducting the final evaluation are described to ensure the guarantees of its reliability and quality. The characteristics of essential components
for End-point assessment Plan correct and comprehensive development are given. The need for further studies to determine the vector of possible adapting and using the country’s progressive experience in accordance with the specific goal of domestic VET sector modernization is justified.
В статье проанализированы аспекты итогового оценивания достижений учащихся в секторе ПОО Великобритании.
Выявлено его цель, составляющие, характерные особенности и критерии. Описаны основные принципы проведения итогового оценивания для обеспечения гарантий его достоверности и качества. Приведены характеристики сущностных составляющих корректной и комплексной разработки Плана оценивания достижений учащихся. Обоснована необходимость дальнейшего изучения с целью определения вектора последующего выявления возможностей адаптации и использования прогрессивного опыта страны, в соответствии с определенной целью модернизации отечественного сектора ПОО.
 
Publisher Видавництво "Молодий вчений"
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712789/1/24.pdf
- Леу, Сніжана Олексіївна (orcid.org/0000-0001-8616-1005 <http://orcid.org/0000-0001-8616-1005>) (2018) Specifics of VET in Great Britain: End-point assessment Young Scientist, 7 (59). pp. 110-114. ISSN 2313-2167