Запис Детальніше

Методика визначення допустимих швидкостей руху поїздів на складних ділянках плану залізниці

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика визначення допустимих швидкостей руху поїздів на складних ділянках плану залізниці
Методика определения допустимых скоростей движения поездов на сложных участках плана железной дороги
Methodology of Determination of Admissible Speeds of Train Movement on Difficult Sections of Railroad Plan
 
Creator Курган, Микола Борисович
Курган, Дмитро Миколайович
Хмелевська, Неля Петрівна
Курган, Николай Борисович
Курган, Дмитрий Николаевич
Хмелевская, Неля Петровна
Байдак, Сергей Юрьевич
Kurgan, Nikolay B.
Kurhan, Mykola B.
Kurhan, Dmytro M.
Kurgan, Dmitriy N.
Khmelevska, Nelia P.
Baydak, Sergei Y.
Baidak, Sergei Y.
Байдак, Сергій Юрійович
 
Subject швидкість
залізничні криві
плавність руху
комфортабельність їзди
критерії
радіус кривої
перехідні криві
підвищення зовнішньої рейки
кпбд
кккг
скорость
железнодорожные кривые
плавность движения
комфортабельность езды
критерии
радиус кривой
переходные кривые
возвышение наружного рельса
speed
railway curves
smoothness of movement
travelling comfort
criteria
curve radius
transitransitional curve
elevation of outer rail
 
Description Курган, М. Б.
Методика визначення допустимих швидкостей руху поїздів на складних ділянках плану залізниці / М. Б. Курган, Д. М. Курган, Н. П. Хмелевська // Наука та прогрес транспорту. — 2014. — № 2 (50). — С. 83 —94. — Бібліогр. в кінці ст. — doi: 10.15802/stp2014/23760
UK: Мета. Удосконалення способів визначення допустимих швидкостей руху на складних ділянках плану залізниці. Методика. Для досягнення мети дослідження використано математичне моделювання руху потоку
поїздів і на його основі здійснено прогнозування середньозваженої швидкості й підвищення зовнішньої рейки на перспективу. Результати. Проведено аналіз випадків встановлення швидкостей руху в кривих ділянках колії. Параметри деяких кривих негативно впливають на комфортабельність їзди та інтенсивність розладу колії, а також на причини, що зумовлюють виникнення обмежень швидкості руху поїздів на залізницях України. Розроблено методику виконання розрахунків зі встановлення допустимих швидкостей руху поїздів і перевірено в кривих на реальних ділянках залізниць, де впроваджено прискорений рух поїздів. Розроблено пропозиції щодо
автоматизації виконання розрахунків у дистанціях і службах колії з визначення допустимих швидкостей у кривих. Наукова новизна. Розроблено методику визначення допустимих швидкостей руху й підвищення зовнішньої рейки на складних ділянках плану залізниці. Запропонований підхід дозволяє отримувати раціональні рішення щодо перебудови плану з урахуванням місцевих умов. Практична значимість. Розроблена методика визначення допустимої швидкості в кривих була реалізована у вигляді програми DopShvid та апробована на реальних
ділянках залізниць, де впроваджено прискорений рух поїздів.
RU: Цель. Усовершенствование способов определения допустимых скоростей движения поездов на сложных
участках плана железной дороги. Методика. Для достижения цели исследования используется математическое моделирование движения потока поездов и на его основе прогнозируется средневзвешенная скорость и возвышение наружного рельса в кривых. Результаты. Проведен анализ случаев установления скоростей движения в кривых участках пути. Параметры некоторых кривых негативно влияют на комфортабельность езды и интенсивность расстройства пути, а также на причины, которые способствуют возникновению ограничений скорости движения поездов на железных дорогах Украины. Разработана методика выполнения расчетов по определению допускаемых скоростей движения поездов и проверена в кривых на реальных участках железных дорог, где внедрено ускоренное движение поездов. Разработаны предложения по автоматизации выполнения расчетов в дистанциях и службах пути по определению допускаемых скоростей в кривых. Научная новизна. Разработана методика определения допускаемых скоростей движения и возвышения наружного рельса на сложных участках плана железной дороги. Предложенный подход позволяет получать рациональные решения по переустройству плана линии с учетом местных условий. Практическая значимость. Разработанная методика определения допускаемых скоростей движения в кривых была реализована в виде программы DopShvid и апробирована на реальных участках железной дороги, где внедрено ускоренное движение поездов.
EN: Purpose. Determination of improvement ways of admissible speeds of train movement on the difficult sections of а railroad plan. Methodology. Mathematical modeling of the train traffic is used to achieve the purpose of research. The average weighted speed and elevation of outer rail is predicted on this basis. Findings. The case analysis of the speeds determination in curved sections of track was carried out. The above mentioned track sections adversely affect the ride comfort and the intensity of the way disorder, as well as the reasons that contribute to the speed limits
traffic on the railways of Ukraine. The technique of performing the calculations for determining the permissible train speeds was developed and tested on real curves of railways, were the accelerated movement of trains was introduced.
Proposals on automate calculations in distances and services by way of determining the permissible speeds in curves were developed. Originality. Methodology of determining the permissible motion speeds and elevation of
outer rails on the difficult sections of the railway plan was developed. This approach allows you to get a rational decisions on reorganization of plan based on local conditions. Practical value. The developed technique of definition of admissible speeds of motion in curves was implemented as a program DopShvid. The program was
tested on real railway sections, where the accelerated train motion was introduced.
 
Date 2014-11-12T10:02:44Z
2014-11-12T10:02:44Z
2014
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/stp2014/23760
2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2914
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна