Запис Детальніше

Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами
Evolution of forms of the sexual incentives in advertising and factors that have influenced consumer perception of them
Эволюция форм сексуальных стимулов в рекламе и факторы, повлиявшие на их восприятие потребителями
 
Creator Гнітецький, Є. В.
Грібініченко, О. П.
 
Subject поведінка споживача
сексуальні стимули
мотивації
дослідження споживчих мотивацій
реклама
consumer behaviour
sexual incentives
motivations
consumer motivation research
advertising
поведение потребителя
сексуальные стимулы
мотивации
исследование потребительских мотиваций
реклама
JEL classification: M31
339.138
 
Description У статті досліджено історію використання сексуальних стимулів у рекламній індустрії США. Розглянуто історичні передумови активного впровадження сексуальних стимулів у рекламні матеріали виробників. Виділено основні соціальні, економічні та культурні фактори, що зумовлювали необхідність зміни підходів до апеляції до сексуальних мотивацій аудиторії на кожному етапі розвитку використання сексуальних стимулів у рекламі. Визначено, які положення психології та теорії поведінки споживача лягли в основу формування у спеціалістів комплексного розуміння механізму впливу сексуальних стимулів у рекламі на психіку людини. Здійснено аналіз головних тенденцій, характерних для рекламних звернень із сексуальним посилом, залежно від відповідного історичного періоду. На основі проаналізованого матеріалу розроблено таблицю, що містить узагальнення щодо характерних форм сексуальних стимулів, що використовувалися рекламодавцями, та факторів, що обумовили виявлені тенденції, на кожному етапі еволюції використання сексуальних стимулів у рекламі.
The article contains a research of the history of applying to the sexual incentives in the USA advertising industry. The historical background of the sexual incentives implementation to the producers’ promotional materials has been considered. Main social, economic and cultural factors of changes in the approaches to appealing to the sexual motivations of the audience of each stage of evolution of applying to the sexual incentives in advertising have been defined. It has been found out which concepts of psychology and consumer behaviour have formed the basis for the formation of comprehensive understanding of the influence of the sexual incentives in advertising on the human psyche by specialists. There is an analysis of main tendencies of the advertising appeals with sexual incentives of the specific historical period. Based on the analysed information, a table that contains a generalization about the distinctive forms of the sexual incentives used by advertisers and the factors that caused the identified tendencies on each of the stages in evolution of applying to the sexual incentives in advertising has been developed.
В статье исследуется история использования сексуальных стимулов в рекламной индустрии США. Рассмотрены исторические предпосылки активного внедрения сексуальных стимулов в рекламные материалы производителей. Выделены основные социальные, экономические и культурные факторы, которые обуславливали необходимость изменения подходов к апелляции к сексуальным мотивациям аудитории на каждом этапе развития использования сексуальных стимулов в рекламе. Были определены положения психологии и теории поведения потребителей, которые легли в основу формирования у специалистов комплексного понимания механизма влияния сексуальных стимулов в рекламе на психику человека. Проведен анализ главных тенденций, характерных для рекламных обращений с использованием сексуальных стимулов в зависимости от соответствующего исторического периода. На основе проанализированного материала разработана таблица, которая содержит обобщение относительно характерных форм сексуальных стимулов, которые использовались рекламодателями, и факторов, которые стали причинами выявленных тенденций, на каждом этапе эволюции использования сексуальных стимулов в рекламе.
 
Date 2018-03-15T10:25:04Z
2018-03-15T10:25:04Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Гнітецький Є. В. Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами / Гнітецький Є. В., Грібініченко О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 286–291. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22354
10.20535/2307-5651.14.2017.108729
 
Language uk
 
Format С. 286-291
application/pdf
 
Publisher КПІ ім. Ігоря Сікорського
Київ
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць, № 14