Запис Детальніше

Cтановлення емоційного інтелекту в дошкільному віці як передумова його розвитку в молодшого школяра

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7520/
 
Title Cтановлення емоційного інтелекту в дошкільному віці як передумова його розвитку в молодшого школяра
 
Creator Шпак, М. М. (M. Spak)
 
Subject Психологія
 
Description У статті розкрито вікові передумови розвитку емоційного
інтелекту молодших школярів. Теоретично обґрунтовано особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Емпірично визначено рівень розвитку емоційного інтелекту в дошкільників.
Встановлено, що в дошкільному віці відбувається становлення емоційного інтелекту, пов’язане із соціалізацією дітей, що виражається в емоційній спрямованості дитини більшою мірою на людей, ніж на певні предмети чи речі. Емоційні переживання дошкільнят пов’язані передусім із взаємостосунками з близькими людьми (батьками, вихователем, друзями). У цьому віці розвивається здатність дитини до емоційної децентрації, емпатії, співпереживання, співчуття, що забезпечує розвиток у неї міжособистісного емоційного інтелекту.
(The article deals with the age preconditions of the development of emotional intelligence of elementary school pupils. The peculiarities of emotional development of preschool children are theoretically grounded. A level of the development of emotional intelligence of
preschoolers is empirically determined. It is found out that at preschool age occurs the formation of emotional intelligence related with the socialization of children, resulting in emotional orientation of the child more on people than on specifi c objects or things. Emotional
experiences of preschoolers related primarily with the relationship with relatives (parents, tutor, friends). At this age develops the ability of the child to emotional decentration, empathy, compassion, sympathy that
ensuring the development of interpersonal emotional intelligence.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7520/1/20.pdf
Шпак, М. М. (M. Spak) (2016) Cтановлення емоційного інтелекту в дошкільному віці як передумова його розвитку в молодшого школяра. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). с. 196-205. ISSN 966-7631-15-Х