Запис Детальніше

Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students
Чинники, що ускладнюють читацьку діяльність розумово відсталих учнів
 
Creator Kravets, Nina Pavlivna
 
Subject mentally retarded students
readers activities
diagnosis
reading skills
interest
teachers
family
розумово відсталі учні
читацька діяльність
діагноз
навичка читання
інтерес
учителі
сім’я
376-056.36.016:82
 
Description 1. Балканская С.В. Когнитивные нарушения и их коррекция у детей с эпилепсией / С.В.Балканская и др. // Практика педиатра. Неврология, 2008. – №3 (Март). – С. 24–28.
2. Блюмина М.Г. Распространенность, этиология и некоторые особенности клинических проявлений сложных дефектов / М.Г. Блюмина // Дефектология, 1983. – №3. – С. 3–10.
3. Бэрон Р. Агрессия /Р.Бэрон, Д.Ричардсон. – СПб : Питер, 2004. – 352 с. Серия «Мастера психологии).
4. Зотова Ф.Р. Сравнительный анализ школьной тревожности учащихся школ разного типа / Ф.Р.Зотова // Школьные технологи, 2004. – №5. – С. 163–168.
5. Кравець Н.П. Аналіз художнього твору – важлива складова читацької діяльності розумово відсталих учнів / Н.П. Кравець: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. О.В.Гаврилова, В.І.Співака. – Вип. ХІІ. Серія : Соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2009. – 462 с. – С. 202206.
6. Методичні рекомендації щодо роботи над підручником з літературного читання в допоміжній школі / [упоряд. І.Г. Єременко]. – К. : РУМК, 1986. – 43 с.
7. Особенности умственного развития учащихся вспомогательной школы / Под ред. Ж.И.Шиф. – М. : Просвещение, 1965. – 343 с.
8. Потебня А.А. Мысль и язык / А.А.Потебня. – Харьков, 2013. – 225 с.
9. Прихожан А.М. Тревожность у детей и подростков: психологическая природа и возрастная диагностика /А.М.Прихожан. – М. : НПО «МОДЭК», 2006. – 304 с.
10. Ясюкова Л.А. Педагогическая компенсация нарушения внимания и поведения у детей: методические рекомендации для учителей начальной школы / Л.А.Ясюкова, В.Н.Пугач. – Ижевск, 2001. – 28 с.
11. Kiarie Mary W. Educational services for students with mental retardation in Kenya / Mary W. Kiarie // International Journal of Special Education, 2006. – Vol 21. – No 2. – PP. 47–54.
The article examines the factors that complicate the reading activity of mentally retarded students. It is proved that the success of reading activity depends on the diagnosis, reading skills, interest in reading, teachers and families care about children reading.
У статті розглянуто чинники, що ускладнюють читацьку діяльність розумово відсталих учнів. Доведено, що успішність читацької діяльності залежить від діагнозу, навички читання, інтересу до читання, ставлення учителів і сім’ї до дитячого читання.
 
Date 2016-06-10T11:33:18Z
2016-06-10T11:33:18Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Kravets N.P. Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students / N.P.Kravets // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France, 2016. − P. 451-455.
978-617-7214-26-6
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10518
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher Les Editions L'Originаlе, Paris, France