Запис Детальніше

Problems то bе solved

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Problems то bе solved
 
Creator Josef, Hynek
 
Subject teachers’ education
non-pedagogical schools
university sector
подготовка педагогов
непедагогические учебные заведе­ния
университетский сектор
підготовка педагогів
університетський сектор
непедагогічні навчальні заклади
 
Description There are many problems associated with the teachers’ education
in the Czech Republic and just in order to make my contribution
short and concise, I will focus on three important problems in this
article only. the first problem I would like to point out here is linked
to the European process of standardization and harmonization of
university studies and degrees that are awarded The second problem
the schools of pedagogy have to face in these years is the system of
quality evaluation that is rather uniform for the whole university
sector and that is mainly based on scientific results assessment. The
final problem is that teachers’ education seems to be proliferating and
many non-pedagogical schools are launching their new programs in
pedagogy.
Существует много проблем, связан­ных с подготовкой педагогов в Чешской Республике, однако, чтобы изложить свое виденье сжато и лаконично, остановлюсь на трех важнейших.
Первый спорный вопрос связан с про­цессом европейской стандартизации и унификации обучения в университете, а также дипломами, которые выдаются.
Вторая проблема, с которой при­дется сталкиваться учебным заведени­ям, - система оценки качества учебного процесса является достаточно унифицированной для всего университетского сектора и базируется главным образом на основе научной оценки результатов.
И третий вопрос, на который сто­ит обратить внимание, - подготовка педагогов становится пролиферуючою, много непедагогических учебных заведе­ний внедряют собственные новые про­граммы в педагогике.
Існує багато проблем, пов'язаних з підготовкою педагогів в Чеській Респу­бліці, проте, щоб викласти своє бачення стисло і лаконічно, зупинюсь на трьох найважливіших. Перше спірне питання пов'язане з
процесом європейської стандартизації і уніфікації навчання в університеті, а також дипломами, що видаються.
Друга проблема, з якою доводиться стикатись навчальним закладам - сис­тема оцінки якості навчального про­цесу є досить уніфікованою для всього університетського сектору і базується головним чином на основі наукової оцін­ки результатів. І третє питання, на яке варто звер­нути увагу, - підготовка педагогів стає проліферуючою, багато непедагогічних навчальних закладів впроваджують власні нові програми в педагогіці.
 
Date 2016-10-10T09:05:38Z
2016-10-10T09:05:38Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Josef Hynek Problems то bе solved / Hynek Josef // European pedagogical studies / Association of Rectors of Pedagogical Universities in Europe ed. board V. Andrushchenko (head) [and others]. – Issue 1-2. – K. Publishing house of the National Pedagogical Dragomanov University, 2012. – P. 84-87
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11462
 
Language en
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова