Запис Детальніше

State of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title State of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form)
Стан усного монологічного мовлення і читацька діяльність розумово відсталих учнів сьомого класу
 
Creator Kravets, Nina Pavlivna
 
Subject monologue speech
communicative functions
pupils with mentally retarded
усне монологічне мовлення
читацька діяльність
розумово відсталі учні
учні сьомого класу
376. 433.016: 821, 162
 
Description 1. Выготский Л.С.Собрание сочинений: В 6-ти т. − Т 3. Проблемы развития психики /под ред. А.М. Матюшкина. – М. : Педагогика, 1983. – 368 с.
2. Жинкин Н.И. Речь как проводник информации / Н.И.Жинкин. – М. : Наука, 1982. – 158 с.
3. Ильина С.Ю. Нарушения устной речи умственно отсталых школьников: Теоретико-экспериментальное исследование / С.Ю. Ильина. – СПб : КАРО, 2005. – 240 с.
4. Кравець Н.П. Розвиток мовлення в учнів молодших класів допоміжної школи
на уроках читання та української мови: навч.-метод. поc. / Н.П.Кравець. – К. :
А.С.К., 1999. – 127 с.
5. Кравець Н.П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Корекційна та соціальна психологія і педагогіка : зб.наук.пр., 2012. – С. 139−148.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11694
6. Кравець Н.П. Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури / Н.П. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. 2014. – №1(69). – С. 28−37.
7. Лалаева Р.И. Нарушения устной речи умственно отсталых школьников и способы их коррекции / Р.И. Лалаева. – М. : Просвещение, 2001. – 276 с.
8. Львов М.Р. Методика развития речи младших школьников / М.Р.Львов. – М. :
Просвещение, 1985. – 176 с.
9. Петько Л.В. Соціально-комунікативна активність підлітків: теорія і практика [Монографія] / Л.В.Петько. – К. : ВМУРоЛ «Україна». – 2010. – 268 с. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8143
10. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с.
11. Психология подростка: учебник /под ред. А.А. Реана. – СПб : ПРАЙМ-ЕВРОЗНАК, 2007. – 450 с.
12. Свиридович И.А. Развитие связной устной речи у учащихся вспомогательной школы / И.А. Свиридович. – Минск : Изд-во БГПУ им. Максима Танка, 2002. – 36 с.
13. Синиця І.О. Психологія усного мовлення молодших школярів: Монолог. – К. : Рад. школа, 1974. – 138 с.
14. Якубинский Л.П. Избранные работы: Язык и его функционирование / Л.П.Якубинский. – М. : Педагогика, 1986. – 364 с.
15. Kravets N.P. Teaching pupils with mentally retardation to analyses of the literature work as component of reading activity //N.P. Kravets // Economics, management, law : challenges and prospects: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India, 2016. – P. 201–204. URI htt://enpuir. npu.edu.ua/handle/123456789/10743 16. Kravets N.P. Reading book as effective means to the formation readers’ skills of
mentally retarded pupils /. N.P Kravets //Prospects for development of education
and science: Collection of scientific articles – Academic Publishing House of the
Agricultural University Plovdiv, Bulgaria,2016. – P. 314-317. URI htt://enpuir.
npu.edu.ua/handle/123456789/10884
У статті розглянуто стан усного монологічного мовлення розумово відсталих учнів сьомого класу. Доведено вплив усного монологічного мовлення на оволодіння уміннями читацької діяльності.
The article describes the state of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form). The author describes an influence of the oral monological speaking on reading activity skills of students.
 
Date 2016-11-25T10:07:42Z
2016-11-25T10:07:42Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Kravets N.P. State of oral monological speech and reading activity pupils’ with mentally retarded (the 7-th form) / N.P.Kravets // Science and practice: Collection of scientific articles. – Thorpe Bowker. Melbourne, Australia, 2016. – P. 270-174.
978-0-9942661-3-2
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11870
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher Thorpe Bowker. Melbourne, Australia