Запис Детальніше

Слогани комерційної телереклами у синтаксичному вимірі

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Слогани комерційної телереклами у синтаксичному вимірі
 
Creator Потапкова, Г. І.
Щербак, О. В.
 
Subject рекламний слоган
просте двоскладне речення
просте односкладне речення
складносурядне речення
складнопідрядне речення
безсполучникове складне речення
 
Description Статтю присвячено проблемі дослідження слоганів української комерційної телевізійної реклами в синтаксичному аспекті. Визначено найпоширеніші типи речень, що застосовуються для формулювання рекламних слоганів, а також указано на їхній кількісні, стилістичні та функційні особливості.
Щербак, О. В. Слогани комерційної телереклами у синтаксичному вимірі / О. В. Щербак, Г. І. Потапкова // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 100–106.
 
Date 2019-08-20T08:16:14Z
2019-08-20T08:16:14Z
2019-08-20
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2671
 
Language other
 
Relation УДК;811.161.2’2:659.137