Запис Детальніше

Українська освіта на порозі третього тисячоліття: загальний стан, проблеми та перспективи

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Малиш, Ліна
 
Date 2009-10-09T13:56:40Z
2009-10-09T13:56:40Z
2008
 
Identifier Малиш Л. О. Українська освіта на порозі третього тисячоліття: загальний стан, проблеми та перспективи / Малиш Л.О. // Наукові записки НаУКМА. - 2008. - Т. 83: Соціологічні науки. - С. 26-35.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/315
 
Description The article contains general characteristic of educational system of Ukraine: description of its basic structural elements, definition of the main educational and qualification levels that can be achieved within its framework and draft of the typical educational trajectories connected with their getting. Considerable attention is paid also to quantitative characteristics of educational system of Ukraine (determination of number of persons, who study in various types of educational establishments, level of education of the Ukrainians in general and in separate regions, evaluation of state of affairs in educational field by the Ukrainians, indices of gender equality in educational field, number of illiterate persons etc) that are compared with analogous indices for other countries. On the ground of the received data conclusions concerning actual state of affairs in educational field and prospects of its further development are determined in the article.
У статті подано загальну характеристику освітньої системи України: описано її базові структурні елементи, визначено основні освітньо-кваліфікаційні рівні, які можуть бути здобутими в її межах та окреслено типові освітні траєкторії, пов’язані з їх набуттям. Значна увага приділена також і кількісним характеристикам освітньої системи України (визначенню кількості осіб, що навчаються у різних типах освітніх закладів, рівня освіти українців в цілому та по окремих регіонах, оцінки українцями стану справ у освітній галузі, показників гендерної рівності в освітній галузі, кількості неписемних тощо), які порівнюються з аналогічними показниками для інших країн. На підставі отриманих даних у статті робляться висновки щодо актуального стану справ у освітній галузі та визначаються перспективи її подальшого розвитку.
 
Language ua
 
Publisher Виданичий дім "Києво-Могиляська академія"
 
Subject освіта
структурні елементи освітньої системи
кількісні характеристики освітньої системи
проблеми освіти
education
 
Title Українська освіта на порозі третього тисячоліття: загальний стан, проблеми та перспективи
 
Type Article
 
Relation Наукові записки НаУКМА. Соціологічні науки