Запис Детальніше

Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Пан, Лілія
Пан, Лилия
Pan, Liliya
 
Date 2009-10-13T16:29:17Z
2009-10-13T16:29:17Z
2008
 
Identifier Пан Л. В. Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем / Пан Л. В. // Культура народов Причерноморья. - 2008. - № 148. - С. 84-87.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/376
 
Description Метою статті є з'ясування причин зміни маркетингових парадигм та обгрунтування об'єктивної необхідності втілення нової моделі проактивного маркетингу в українську ринкову практику.
 
Language ua
 
Subject маркетинг
споживачі
marketing
consumers
 
Title Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем
 
Type Article
 
Relation Культура народов Причерноморья. - 2008. - № 148.