Запис Детальніше

Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Суміна, Ольга Миколаївна
Сумина, Ольга Николаевна
Sumina, Olha Mykolaivna
Косолап, Н.Є.
 
Subject соціальний маркетинг
соціальна інфраструктура
соціально-економічний розвиток
промислове підприємство
соціально орієнтований бізнес
социальный маркетинг
социальная инфраструктура
социально-экономическое развитие
промышленное предприятие
социально ориентированный бизнес
social marketing
social infrastructure
socio-economic development
industrial enterprise
socially oriented business
 
Description Стаття присвячена вивченню проблеми взаємодії різних суб`єктів господарської діяльності у сфері соціально орієнтованого маркетингу. Уточнено поняття соціальної інфраструктури та її складових. Надано рекомендації щодо формування ефективної соціальної інфраструктури за участі промислових підприємств.
Статья посвящена изучению проблемы взаимодействия разных субъектов хозяйственной деятельности в сфере социально ориентированного маркетинга. Уточнено понятие социальной инфраструктуры и её составляющих. Предложены рекомендации по формированию эффективной социальной инфраструктуры при участии промышленных предприятий.
Article is devoted to learning problem of different economic subjects interaction in the sphere of social marketing. The concept of social infrastructure and its components is specified. Recommendations for formation the effective social infrastructure with participation of industrial enterprises are offered.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-10-18T10:54:11Z
2012-10-18T10:54:11Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій [Текст] / О.С. Тєлєтов, О.М. Суміна, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 39-47.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29135
 
Language uk