Запис Детальніше

Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/18250/
 
Title Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження
 
Creator Майгун, А.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Як слушно стверджував відомий англійський економіст Ф. Хайєк, «суспільства, які покладаються на конкуренцію, успішніше за інших досягають своєї мети ».
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/18250/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D0%B3%D1%83%D0%BD_1.pdf
Майгун, А. (2015) Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 22-24.