Запис Детальніше

МЕТОДИ СТАТИСТИЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПЕРСОНАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДИ СТАТИСТИЧНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У ПЕРСОНАЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
METHODS OF STATISTICAL MONITORING OF PROFESSIONAL ORIENTATION WORK OF SOCIAL EDUCATORS IN PERSONAL LEARNING ENVIRONMENTS
МЕТОДЫ СТАТИСТИЧЕСКОГО НАБЛЮДЕНИЯ ЗА ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ СОЦИАЛЬНЫХ ПЕДАГОГОВ В ПЕРСОНАЛЬНОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЕ
 
Creator Korniiets, Oleksandr M.
 
Subject дистанційне навчання; профорієнтаційна робота; збір та обробка статистичних даних; персональне навчальне середовище
distance education; professional orientation work; the statistical data collection and processing; Personal Learning Environment
дистанционное обучение; профориентационная работа; сбор и обработка статистических данных; персональная учебная среда
 
Description У статті розглядається застосування соціальних сервісів WEB 2.0 для створення персонального навчального Інтернет-середовища, яке використовується у профорієнтаційній роботі соціального педагога. Для того щоб проводити ефективну профорієнтаційну роботу, використовуючи персональне навчальне Інтернет-середовище, необхідно забезпечити зворотній зв'язок. У статті пропонується організація цього зв'язку засобами статистичного спостереження. Розглядається типове рішення організації персонального навчального Інтернет-середовища з убудованими стандартними Інтернет-засобами статистичного спостереження й оброблення статистичних даних. Досліджуються можливості використання сервісів збору й обробки статистичних даних на прикладі Google Analytics.
The article deals with the application of social services WEB 2.0 for personal learning environment creation that is used for professional orientation work of social educator. The feedback is must be in personal learning environment for the effective professional orientation work. This feedback can be organized through statistical monitoring. The typical solution for organizing personal learning environment with built-in statistical surveys and statistical data processing is considered in the article. The possibilities of the statistical data collection and processing services on the example of Google Analytics are investigated.
В статье рассматривается применение социальных сервисов WEB 2.0 для создания персональной учебной Интернет-среды, которая используется для профориентационной роботы социального педагога. Для того чтобы проводить эффективную профориентационную роботу, используя персональную учебную Интернет среду, необходимо обеспечить обратную связь. В статье предлагается организация этой связи средствами статистического наблюдения. Рассматривается типичное решение организации персональной учебной Интернет-среды со встроенными стандартными Интернет-средствами статистического наблюдения и обработки статистических данных. Исследуются возможности использования сервисов сбора и обработки статистических данных на примере Google Analytics.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2012-12-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/777
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 32, No 6 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 32, No 6 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/777/577
 
Rights Copyright (c) 2012 Oleksandr M. Korniiets
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0