Запис Детальніше

ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ У ІНТЕРАКТИВНІЙ РЕКЛАМІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ У ІНТЕРАКТИВНІЙ РЕКЛАМІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
EXPERIENCE OF WEB-TECHNOLOGIES USING IN INTERACTIVE ADVERTISING OF EDUCATIONAL SERVICES
ОПЫТ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ WEB-ТЕХНОЛОГИЙ В ИНТЕРАКТИВНОЙ РЕКЛАМЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ
 
Creator Meteshkin, Kostiantyn O.
Pomortseva, Olena Ye.
 
Subject вступна кампанія; освітній процес; інтерактивна реклама; освітні послуги; система підтримки освітніх процесів; web-сторінка; ефективність
entering a university campaign; educational process; interactive advertising; educational services; system of support of educational processes; web-page; efficiency
вступительная компания; образовательный процесс; интерактивная реклама; образовательные услуги; система поддержки образовательных процессов; web-страница; эффективность
 
Description Актуальність матеріалу, наведеного у статті, обумовлена проблемами, що склалися під час проведення вступної кампанії до вищого навчального закладу. Більшість навчальних закладів використовують досвід реклами товарів загального споживання, не враховуючи те, що надається специфічна послуга: одному студенту, якого обслуговує великий колектив високоінтелектуальних науково-педагогічних працівників, а також допоміжний персонал вищого навчального закладу. Тому рекламна діяльність профілюючої кафедри в умовах ринкової економіки повинна бути на одному щаблі з навчальною, методичною, науковою та виховною діяльністю. Наведений у статті матеріал базується на реально діючій системі підтримки освітніх процесів у вигляді сайту кафедри. Грамотне використання одного з ресурсів цієї системи дозволило підвищити ефективність набору студентів за рахунок інтерактивного характеру реклами.
The urgency of the material given in the article is caused by the problems which are usual for the entering a university campaign. The majority of educational institutions use experience of advertising activity of the goods of general consumption not considering that the specific service is given. It is necessary to take into account that the service to one student is given by the large collective of the scientific-pedagogical workers, and also auxiliary personnel of high school. Therefore advertising activity of the major faculty in conditions of market economy should be in one line with educational, methodical and scientific activity. The stated material is based on the real working system supporting the educational processes such as a site of the faculty. Competent use of one of resources of this system has allowed to increase the efficiency of enrolling students at the university by means of interactive character of advertising.
Актуальность материала, приведенного в статье, обусловлена проблемами, сложившимися при проведении вступительной кампании в высшие учебные заведения. Большинство учебных заведений используют опыт рекламы товаров общего потребления, не принимая во внимание то, что предоставляется специфическая услуга. Надо учитывать, что услугу одному студенту предоставляет большой коллектив высокоинтеллектуальных научно-педагогических работников, а также вспомогательного персонала вуза. Поэтому рекламная деятельность профилирующей кафедры в условиях рыночной экономики должна быть в одном ряду с учебной, методической, научной и воспитательной деятельностью. Изложенный в статье материал базируется на реально действующей системе поддержки образовательных процессов в виде сайта кафедры. Грамотное использование одного из ресурсов этой системы позволило увеличить эффективность набора студентов за счет интерактивного характера рекламы.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2013-09-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/880
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 36, No 4 (2013); 110-120
Информационные технологии и средства обучения; Vol 36, No 4 (2013); 110-120
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 110-120
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 36, No 4 (2013); 110-120
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/880/656
 
Rights Copyright (c) 2013 Kostiantyn O. Meteshkin, Olena Ye. Pomortseva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0