Запис Детальніше

ORGANISATION OF SUBJECT - FOCUSED EDUCATIONAL ENVIRONMENT IN «VIRTUAL LABORATORY» DIDACTIC SPACE

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ORGANISATION OF SUBJECT - FOCUSED EDUCATIONAL ENVIRONMENT IN «VIRTUAL LABORATORY» DIDACTIC SPACE
ОРГАНИЗАЦИЯ СУБЪЕКТНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЫ В ДИДАКТИЧЕСКОМ ПРОСТРАНСТВЕ «ВИРТУАЛЬНАЯ ЛАБОРАТОРИЯ»
ОРГАНІЗАЦІЯ СУБ’ЄКТНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОСТОРІ «ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ»
ОРГАНІЗАЦІЯ СУБ’ЄКТНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОСТОРІ «ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ»
 
Creator Zhuk, Yuriy O.
 
Subject "virtual laboratory"; "virtual reality"; secondary school; educational process; information and communication technologies in education
«виртуальная лаборатория»; «виртуальная реальность»; средняя школа; учебно-воспитательный процесс; информационно коммуникационные технология в образовании
«віртуальна лабораторія»; «віртуальна реальність»; середня школа; навчально-виховний процес; інформаційно-комунікаційні технології в освіті
 
Description The article is devoted to the analysis of possibilities of using the "virtual laboratories" in the process of laboratory works on the subjects of natural cycle in the secondary school of general education. The work is focused on the need to rearrange set types of laboratory works taking into account didactic capacities of "virtual laboratory". Pedagogic analysis of the difference in pupils' behavior in the conditions of "virtual" and "subject" laboratory was performed. Possible directions of further research of the problem of "virtual laboratories" use in the secondary school were formulated taking into account age features of the pupils and special-profile education in senior forms.
Работа посвящена анализу возможности использования «виртуальной лаборатории» в процессе выполнения лабораторной работы по предметам естественного цикла в средней общеобразовательные школе. Акцентируется внимание на необходимости переструктурирования типизации лабораторной работы, с учетом дидактических возможностей «виртуальной лаборатории». Проведен педагогический анализ отличия поведения учащихся в условиях «виртуальной» и «предметной» лаборатории. Сформулированы возможные направления последующих исследований проблемы применения «виртуальной лаборатории» в средней школе с учетом возрастных особенностей учащихся и реализацией профильного обучения в старших классах.
Робота присвячена аналізу можливостей використання «віртуальних лабораторій» у процесі виконання лабораторних робіт з предметів природничого циклу в середній загальноосвітні школі. Акцентується увага на необхідності переструктурування типізації лабораторних робіт з огляду на дидактичні можливості «віртуальної лабораторії». Проведено педагогічний аналіз відмінності поводження учнів в умовах «віртуальної» та «предметної» лабораторій. Сформульовано можливі напрями подальших досліджень проблеми застосування «віртуальних лабораторій» у середній школі з урахуванням вікових особливостей учнів і реалізацією профільного навчання у старших класах.
Робота присвячена аналізу можливостей використання «віртуальних лабораторій» у процесі виконання лабораторних робіт з предметів природничого циклу в середній загальноосвітні школі. Акцентується увага на необхідності переструктурування типізації лабораторних робіт з огляду на дидактичні можливості «віртуальної лабораторії». Проведено педагогічний аналіз відмінності поводження учнів в умовах «віртуальної» та «предметної» лабораторій. Сформульовано можливі напрями подальших досліджень проблеми застосування «віртуальних лабораторій» у середній школі з урахуванням вікових особливостей учнів і реалізацією профільного навчання у старших класах.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/247
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/247/233
 
Rights Copyright (c) 2010 Yuriy O. Zhuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0