Запис Детальніше

Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/26595/
 
Title Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери
Rhetorical skills high school students in the context of value-semantic sphere
Риторические умения учащихся старшей школы в контексте ценностно-смысловой сферы
 
Creator Васьківська, Галина Олексіївна
Косянчук, Сергій Володимирович
 
Subject 37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description У статті окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. З огляду на аналіз структури риторичної діяльності, теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.
The article deals with the role and importance of rhetorical skills in the process of value and meaning orientation mechanism for the formation of values of the individual school student. Given the structural analysis of the rhetorical, the theoretical model of rhetorical skills should be presented as a synthesis of cognitive, speech and communication components.
В статье идет речь о роли и значении риторических умений в процессе формирования ценносно-смысловых ориентаций личности старшеклассника. Учитывая анализ структуры риторической деятельности, теоретическая модель риторических умений должна представляться как синтез умственного, речевого и коммуникативного компонентов.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/26595/1/2011_UMiLS_08_VGO_KSV.pdf
- Васьківська, Галина Олексіївна (orcid.org/0000-0002-8714-8512 <http://orcid.org/0000-0002-8714-8512>) and Косянчук, Сергій Володимирович (2011) Rhetorical skills high school students in the context of value-semantic sphere Українська мова і література в школі, 8 (94). pp. 14-19.