Запис Детальніше

Досвід підготовки майбутніх учителів до використання у навчально-виховному процесі хмарних сервісів для створення презентацій

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Досвід підготовки майбутніх учителів до використання у навчально-виховному процесі хмарних сервісів для створення презентацій
Experience of preparing future teachers to use the cloud services to create presentations in the educational process
 
Creator Хміль, Наталія Анатоліївна
 
Description Стаття присвячена актуальній проблемі формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі. Мета: висвітлити власний досвід навчання студентів прийомам роботи з хмарними сервісами, призначеними для створення онлайн презентацій для ефективного застосування їх можливостей у майбутній педагогічній діяльності. Об’єкт дослідження: професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів. Предмет дослідження: методика навчання майбутніх учителів технології використання у навчально-виховному процесі хмарних сервісів для створення презентацій. Методи дослідження: аналіз науково-педагогічної літератури з проблеми дослідження; узагальнення педагогічного досвіду. Результати: розроблено деякі елементи методики навчання майбутніх учителів прийомам створення та технології використання онлайнових презентацій у навчально-виховному процесі. Висновки: застосування запропонованої методики сприяло розвитку у студентів пізнавального інтересу творчого застосування здобутих знань та умінь у майбутній професійній діяльності.
The article is devoted to the issue of forming the future teachers’ professional readiness to use the cloud technologies in the educational process. The purpose of the paper study: to show our experience in teaching students by using cloud services used to create online presentation for effective using their opportunities in future educational process. The object of the study: future teachers’ professional and pedagogical training. The matter of the study: methods of educating future teachers to use cloud services in the educational process for creating presentation. The methods of the study: the analysis of scientific and educational literature on pro-research problems; to sum up pedagogical experience. Results: some elements of teaching methodology for future teachers to create and use online presentation in educational process have been created. Conclusion: using of this methodology promoted the development of students’ team cooperation skills and the development of cognitive interest to the creative application of acquired knowledge and skills in their future careers.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/889
 
Source New computer technology; Vol 13 (2015): Cloud technologies in education; 101-105
Новітні комп'ютерні технології; Том 13 (2015): Хмарні технології в освіті; 101-105
Новые компьютерные технологии; Том 13 (2015): Облачные технологии в образовании; 101-105
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/889/920