Запис Детальніше

Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712690/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/547/0
 
Title Досвід розроблення професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії
Experience of developing professional standards of academic staff in the higher educational institutions of the Great Britain
Опыт разработки профессиональных стандартов научно-педагогических работников высшых учебных заведений Великобритании
 
Creator Скиба, Ю.А.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті з’ясовано потребу в розробленні Національної рамки професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії, що було пов’язано з необхідністю підвищення якості викладання науково-педагогічними працівниками, використання його як діагностичного інструментарію для проведення атестації та залежно від ролі яку виконує науково-педагогічний працівник розвитку його професійних компетентностей та/або покращення викладацької практики для кар’єрного зростання; розкрито еволюцію Національної рамки професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії; встановлено суттєве удосконалення нової Національної рамки професійних стандартів науково-педагогічних працівників як у цілях, так і сферах діяльності, знаннях, професійних цінностях.
The article outlines the reasons for the development of the National Framework for Professional Standards of Scientists and Teachers of Great Britain, which was associated with the need to improve the quality of teaching by academic and teaching staff, its use as a diagnostic tool for their certification, and for development their professional competence depending on the role of teachers and / or improvement of teaching practice for career advancement. The evolution of the National Framework of Professional Standards of Scientific and Teachers of Higher Educational Institutions of Great Britain is disclosed; a significant improvement of the new National Framework of Professional Standards for academic and teaching staff has been established, both for purposes and fields of activity, knowledge and professional values.
В статье определены причины разработки Национальной рамки профессиональных стандартов научно-педагогических работников Великобритании, что было связано с необходимостью повышения качества преподавания научно-педагогическими работниками, использование его в качестве диагностического инструментария для осуществления их аттестации и в зависимости от роли которую выполняет научно-педагогический работник развитие его профессиональных компетенций и / или улучшение преподавательской практики для карьерного продвижения; раскрыто эволюцию Национальной рамки профессиональных стандартов научно-педагогических работников высших учебных заведений Великобритании; установлено существенное усовершенствование новой Национальной рамки профессиональных стандартов научно-педагогических работников как в целях, так и сферах деятельности, знаниях, профессиональных ценностях.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка

 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712690/1/%D0%91%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F.pdf
- Скиба, Ю.А. (orcid.org/0000-0003-2238-8272 <http://orcid.org/0000-0003-2238-8272>) (2018) Experience of developing professional standards of academic staff in the higher educational institutions of the Great Britain Освітологічний дискурс, 3-4 (22-23). pp. 283-289. ISSN 2312-5829 (Online)