Запис Детальніше

Cучасні вимоги до формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх учителів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Cучасні вимоги до формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх учителів
Cовременные требования к формированию англоязычной компетенции в диалогическом речи у будущих учителей
The Current Requirements for the Formation of English Competence in Dialogical Speech of Future Teachers
 
Creator Коробейнікова, Тетяна Ігорівна
Коробейникова, Татьяна Игоревна
Korobeinikova, Tatyana I.
 
Subject англійська мова
вища школа
діалогічне мовлення
компетентність
майбутній вчитель
КФП
английский язык
высшая школа
диалогическая речь
компетентность
будущий учитель
English
University
dialogical speech
competence
educational goals
future teacher
 
Description Коробейнікова, Т. І. Сучасні вимоги до формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні у майбутніх учителів: [препринт] / Т. І. Коробейнікова // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київ. нац. лінгвіст. ун-ту. Філологія, педагогіка, психологія : зб. наук. пр. — Київ, 2015. — Вип. 31. — С. 251—260.
UK: Стаття присвячена проблемам підготовки майбутніх учителів іноземних мов на початковому ступені навчання у ВНЗ. Розглядається англомовна компетентність в діалогічному мовленні в контексті сучасних підходів до викладання іноземних мов. Виокремлено основні вимоги комунікативно-діяльнісного та компетентісного підходів до навчання іноземних мов та уточнено цілі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів у перший рік навчання в мовному ВНЗ.
RU: Статья посвящена проблемам подготовки будущих учителей иностранных языков на начальной ступени обучения в вузе. Рассматривается англоязычная компетентность в диалогической речи в контексте современных подходов к преподаванию иностранных языков. Выделены основные требования коммуникативно-деятельностного и компетентостного подходов к обучению иностранных языков и уточнены цели формирования англоязычной компетенции в диалогическом речи будущих учителей в первый год обучения в языковом вузе.
EN:The article deals with the training of future teachers of English at primary grade of University. The English competence in dialogical speech has been analyzed due to the requirements of the current educational approaches. It has been picked out basic requirements and the main principles of self-oriented and competence approaches. Major tendencies and the realization of the current approaches in the process of the development of the future teachers’ competence in dialogical speech are determined.
 
Date 2016-01-19T07:25:04Z
2016-01-19T07:25:04Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4478
 
Language uk
 
Publisher Київський національний лінгвістичний університет, Київ