Запис Детальніше

The Social Educational Constant Notion “Living Self- Determination” of a Personality

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The Social Educational Constant Notion “Living Self- Determination” of a Personality
Розуміння поняття "життєве самовизначення особистості" у соціально виховному аспекті
 
Creator Koretska, Liubov
 
Subject self-identity
ideal and personal meaning
social groups
social processes
modifies
living self-determination
interests
needs
beliefs
values and motives
social existence
интереси
життєве самовизначення
соціальна група
потреби
цінності
мотиви
159.9:378.147
 
Description 1. Багнюк А. Л. Філософія. Онтологія. Гносеологія. Соціальна філософія /
А. Л. Багнюк, В. О. Стародубець. – Ч. 2. – Тернопіль : Стародубець, 2005. – 412 с.
2. Божович Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божович.
// Вопросы психологии. – 1979. – С. 23-34.
3. Боришевський М. Дорога до себе: Від основ суб’єктності до вершин духовності: монографія / М. Боришевський. – К. : Академвидав, 2010. – 416 с
4. Боришевський М. Й. Духовні цінності в становленні особистості-громадянина /
М. Й. Боришевський. // Педагогіка і психологія. – 1997. – № 1. – С. 144-153.
5. Выготский Л. С. Собрание соч. в 6 т. Проблемы развития психики /
Под.ред. A. M. Матюшкина – Т.3. – М., 1983. – 368 c.
6. Голубчиков А. Я. Самоопределение индивида: автореф. дис. ... канд. философ, наук / А. Я. Голубчиков. – Екатеринбург, 1999.
7. Горностай П. Словник-довідник / П. Горностай. – 146 c.
8. Грибакин А. В. Методологические проблемы исследования жизненного пути индивида: автореф. дис. ... док. философ. наук. / А. В. Грибакин. – Свердловск, 1992.
9. Гусаківська С.С. Психологічні особливості формування ціннісно-смислової сфери майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Гусаківська C.C. – Луцьк, 2014. — 302 с.
10. Данильян О. Г. Основи філософії: навч. посібник / О. Г. Данильян, В. М. Таряненко. – Х. : Право, 2003. – 352 с.
11. Дробницкий О. Г. Проблемы нравственности / О. Г. Дробницкий. – М., 1977. – 333 с.
12. Дубасенюк О. А. Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід
: монографія / [за ред. О. А. Дубасенюк] – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2011. – 388 с.,
13. Дьяконов І. В. Соціально-філософський аналіз ціннісних орієнтацій учнівської молоді України: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос.наук / І. В. Дьяконов. – Запоріжжя, 2008. – 21 с.
14. Коган Л. Н. Цель и смысл жизни человека / Л. Н. Коган. – М. : Мысль, 1984. – С. 226-227.
15. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев. – М. :
Политиздат, 1977. – С. 153.
16. Максименко С. Д. Генезис существования личности / С. Д. Максименко. – К.
: КММ, 2006. – 240 с.
17. Москалець В. П. Психологія релігії: посібник / В. П. Москалець. – К. :
Академвидав, 2004. – 240 с.
18. Ю. В. Миков Жизненные ориентации как основа самоопределения учащейся молодежи: автореф. дис. ... канд. философ, наук / Ю. В. Миков. – Свердловск, 1990.
19. Панченко Л. М. Формування ціннісних орієнтацій молоді в період системної трансформації українського суспільства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос. наук / Л. М. Панченко. – К., 2003. – 20 с.
20. Попова И. М. Ценности и ценностный аспект сознания / И. М. Попова. –
Киев-Одесса, 1985. – С. 23-55.
21. Психологические особенности формирования личности школьника./ Под. ред. И. В. Дубровиной. – М. : АПН СССР НИИ ОПП, 1983. – 138 с.
22. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн; [сост.
А. В. Брушлинский, К. А. Абульханова-Славская]. – СПб. : Питер, 2002. – 720 с.
23. Рубинштейн С. Л. Бытие и сознание / С. Л. Рубинштейн. – М., 1977. – 293 с.
24. Філософський словник соціальних термінів. –3-є вид., доп.. – Х. :Р.И.Ф., 2005. – 672 с.
25. Філософський словник / [за ред. В. І. Шинкарука]. – К. : АН УРСР, 1973. – 578 с.
26. Философский енциклопедический словар / [редкол. С. С. Аверинцев, Э. А. Араб-Оглы, Л. Ф. Ильичев]. – 2 изд. – М. : Энциклопедия, 1989. – 815 с
27. Худякова Н. Л. Онтологическое основание возникновения и развития ценностного мира человека: автореф. дис. на стиск. уч. степени доктора филос. наук / Н. Л. Худякова. – Омск, 2004. – 46 с.
28. Шендрик И. Г. Психологические особенности самоопределения на этапе перехода от детства к взрослости. автореф. дис. ... канд. психол. наук / И. Г. Шендрик. – М, 1989. – 24 с.
29. Шнякина В. М. Субъектность в процессе социального самоопределения молодежи. автореф. дис. ... канд. философ, наук. – Омск, 1999.
30. Эльконин Д. Б. К проблеме периодизации психического развития в детском возрасте / Возрастная и педагогическая психология / Д. Б. Эльконин. – М. : Изд-во МГУ, 1992. – С. 79-96.
31. Юхименко Н. Ф. Гуманістичні параметри самореалізації особистості: потреби, інтереси, цінності: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філос.наук / Н. Ф. Юхименко. – Київ, 2003. – 21 с.
32. Петько Л.В. Особистість. Соціум. Навчальне Середовище / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди». Педагогіка. Психологія. Філософія : збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 35. – С. 101–109.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7918
33. Rockeach M. The Nature of Human Values / M. Rockeach. – N.Y. : Frre Press, 1973. – 438 p.
The article reviews the questions of the living self-identity as the basis of the social life. In the process of interaction between a personality and public space are formed through the value orientation of public interest, which include public opinions, attitudes, and ideals. The need for a living self-identity the social processes, modifies, enhances contradiction between the value orientations of the young generation and public processes is what causes differences in value orientations and living self-identity of every generation.
Стаття присвяфчена розгляду поняття "життєве самовизначення особистості" з огляду її інтересів, мотивів існування в конкретній соціальній групі, що сприяє самоідентифікації особистості у соціальному середовищі.
 
Date 2016-06-15T10:40:24Z
2016-06-15T10:40:24Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Koretska Liubov. The Social Educational Constant Notion “Living Self- Determination” of a Personality / Liubov Koretska // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 4 (July). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 66–76.
1929-4700
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10558
 
Language en
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher Toronto : Shiny Word Corp., Canada