Запис Детальніше

Reflection of the phenomenon of information pedagogy in the context of educational discourse

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Reflection of the phenomenon of information pedagogy in the context of educational discourse
Рефлексія феномену інформаційної педагогіки в контексті освітнього дискурсу
 
Creator Kyvliuk, O. P.
 
Subject information pedagogy
informatization of education
informational educational space
information and communication technologies
educational process
інформаційна педагогіка
інформатизація освіти
інформаційний освітній простір
інформаційно-комунікаційні технології
освітній процес
37.091.2:004
 
Description Information pedagogy is an integral part of the historical process of education modernization, and consequently, relevant social and cultural changes delegate to modern education new tasks
in the context of informatization of education and creation of a single informational educational space. Studies
of information pedagogy have a direct impact on pedagogical practice. That is, the study of the laws of activation and the
ways of introducing such a contradictory phenomenon as information pedagogy into the real educational process makes it
possible to determine dependence of qualitative characteristics of the educational process modernization on the process of information pedagogy development in the context of educational
discourse.
Інформаційна педагогіка є невід’ємною складовою історичного процесу модернізації освіти, а відтак
відповідні соціокультурні зміни делегують сучасній освіті нові
завдання в контексті інформатизації освіти та створення єдиного інформаційного освітнього простору. Дослідження інформаційної педагогіки здійснюють безпосередній вплив на
педагогічну практику. Тобто вивчення закономірностей
активізації та шляхів впровадження в реальний навчально-виховний процес такого суперечливого явища, як
інформаційна педагогіка, дає можливість визначити залежність якісних характеристик модернізації
освітнього процесу від процесу розвитку інформаційної педагогіки в контексті освітнього дискурсу.
 
Date 2018-02-14T09:55:26Z
2018-02-14T09:55:26Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Kyvliuk, O. P. Reflection of the phenomenon of information pedagogy in the context of educational discourse = Рефлексія феномену інформаційної педагогіки в контексті освітнього дискурсу / O. P. Kyvliuk // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП Вид-во «Гілея», 2017. – Вип. 2, ч. І : Педагогічні науки. – С. 7-18.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18048
 
Language en
 
Publisher Видавництво "Гілея"