Запис Детальніше

Perception of efl intonation in context by the speakers of tone (chinese) and intonation (russian) languages

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Perception of efl intonation in context by the speakers of tone (chinese) and intonation (russian) languages
Сприйняття англійської як іноземної інтонації в контексті учнями-носіями тональної (китайської) та інтонаційної (російської) мов
 
Creator Bunetska, I. M.
 
Subject tone and intonation languages
prosody
EFL intonation in context
perception
Highlighting
Tone
Key
просодія
тональні та інтонаційні мови
інтонація англійської мови як іноземної в контексті
сприйняття
наголошення
тон
ключ
811.111:811.581:811.161.1
 
Description Learning the intonation of a foreign language entails complex perceptive and productive processes mostly beyond the common awareness level. Its instruction demands a thorough understanding of its prosodic features and the appropriate pedagogical
practices and resources. This paper reports the findings from a study of perceiving of EFL intonation by the speakers of tone (Chinese) and intonation (Russian) languages. The purpose of the research was to find out differences in understanding and recognizing of English intonation in context by the speakers of Russian and Chinese languages. The study consisted of six speaking classes conducted for four participants (two representatives of native speakers of each language group) with the use of various exercises, intonation awareness-raising activities and group discussions. The results reveal no unilateral dependence between success in perception of EFL intonation and the group of mother tongue.
Вивчення інтонації іноземної мови спричиняє складні сприйнятливі та репродуктивні процеси, які в основному виходять за межі загального рівня поінформованості. Інтонаційна інструкція вимагає глибокого розуміння її просо-
дичних особливостей і відповідних педагогічних практик та ресурсів. У статті представлені результати дослідження про розуміння інтонації англійської мови як іноземної учнями – носіями тональної (китайських) та інтонаційної (російських) мов. Метою дослідження було з’ясування відмінностей у розумінні та можливості відрізнити англійську інтонацію в контексті учнями – носіями російської та китайської мов. Дослідження складалося із шестимовних класів, що проводилися для чотирьох учасників (двох представників із кожної мовної групи) з використанням різних вправ, інтонаційної просвітницької діяльності та групових дискусій. Результати не виявили однобічної залежності між успіхом у сприйнятті англійської інтонації та групою рідної мови.
 
Date 2019-02-28T13:43:45Z
2019-02-28T13:43:45Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Bunetska, I. M. Perception of efl intonation in context by the speakers of tone (chinese) and intonation (russian) languages / I. M. Bunetska // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 71-75.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23414
 
Language en
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова