Запис Детальніше

Морфологічна специфіка оказіоналізмів у текстах української комерційної телереклами

eIR NUOS

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Морфологічна специфіка оказіоналізмів у текстах української комерційної телереклами
 
Creator Назаренко, А. Д.
Щербак, О. В.
 
Subject оказіоналізм
рекламний текст
телереклама
морфологія
 
Description Статтю присвячено визначенню морфологічної специфіки оказіоналізмів, що функціонують у текстах сучасної української комерційної телереклами, а також деталізації сутності поняття «оказіоналізм» та його ознак.
Щербак, О. В. Морфологічна специфіка оказіоналізмів у текстах української комерційної телереклами / О. В. Щербак, А. Д. Назаренко // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 78–81.
 
Date 2019-08-20T07:44:38Z
2019-08-20T07:44:38Z
2019-08-20
 
Type Other
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/2667
 
Language other
 
Relation УДК;811.161.2’22:659.137