Запис Детальніше

Інтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесом

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Пан, Лілія
Пан, Лилия
Pan, Liliya
 
Date 2009-10-13T16:13:56Z
2009-10-13T16:13:56Z
2008
 
Identifier Пан Л. В. Інтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесом / Пан Лілія Володимирівна // V Юбилейная международная научно-практическая конференция «Теория и практика экономики и предпринимательства», г. Алушта, 5-7 мая 2008 г. - Симферополь, 2008. - С. 132-133.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/373
 
Description Сьогодні інтегрованим маркетинговим комунікаціям пророкується домінуюча роль в управлінні компаніями. IMC - це єдина багатоканальна синхронізована комунікація, орієнтована на встановлення двосторонніх відносин із цільовою аудиторією.
 
Language ua
 
Subject управління копаніями
інтегральні маркетингові комунікації
 
Title Інтегральні маркетингові комунікації (ІМС) як новий інструмент управління бізнесом
 
Type Article
 
Relation V Юбилейная международная научно-практическая конференция «Теория и практика экономики и предпринимательства», г. Алушта, 5-7 мая 2008 г. - Симферополь, 2008.