Запис Детальніше

Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Пан, Лілія
Пан, Лилия
Pan, Liliya
Абрамович, Ольга
 
Date 2009-10-13T16:22:06Z
2009-10-13T16:22:06Z
2008
 
Identifier Пан Л. В. Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу / Л.В. Пан, О.К. Абрамович // Экономика Крыма. - 2008. - № 25. - С. 33-36.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/374
 
Description Сьогодні, в умовах посилення конкуренції внаслідок науково-технічного прогресу та глобалізації, споживачам стає важко помічати відмінності між товарами різних виробників з точки зору їхньої якості та диференціації. Унікальні за своїми характеристиками товари - рідкість, і навіть якщо вони з'являються в певній товарній категорії, то лаг між запуском товару-інновації та його копіюванням настільки малий, що не дозволяє компаніям використовувати переваги нового продукту в конкурентній боротьбі. Як наслідок - необхідність працювати на насичених однотипними товарами висококонкурентних ринках.
 
Language ua
 
Subject маркетинг
конкуренція
marketing
 
Title Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу
 
Type Article
 
Relation Экономика Крыма. - 2008. - № 25.