Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » З досвіду проведення олімпіад з інформатики серед студентів коледжів
- » З досвіду проведення перших занять з фізики для іноземних громадян на підготовчому відділенні ЗВО
- » З досвіду створення електронного підручника як засобу підтримки навчального процесу
- » Зіркові збіжності до порядкової збіжності
- » Заїкання. Етапи корекційної роботи
- » Забезпечення основ професійного розвитку вихованців як педагогічне завдання трудового дитячого корпусу А. С. Макаренка
- » Забезпечення прикладної спрямованості шкільного курсу математики в класах з гуманітарним профілем навчання
- » Забезпечення якості вищої освіти в контексті імплементації закону України «Про вищу освіту»
- » Забезпечення якості вищої освіти: європейський рівень співпраці
- » Забезпечення якості підготовки докторів філософії в контексті розбудови Європейського простору вищої освіти
- » Забруднення важкими металами довкілля (м. Суми)
- » Забруднення радіонуклідами територій смт. Ямпіль Сумської області
- » Завдання математичної освіти у Новій українській школі
- » Завдання та структура адаптаційно-коректувального тренінгу з російської мови для іноземних студентів 1 курсу нефілологічного профілю навчання
- » Загальні висновки результатів дослідження формування творчої активності молодших підлітків засобами образотворчого мистецтва
- » Загальна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку
- » Загальна характеристика методів навчання іноземних мов
- » Загальна характеристика народної освіти в Сумському повіті та будівництво і відкриття училища першого розряду в селі Старому – першому поселенні Герасима Кондратьєва (1886–1888 роки)
- » Загальна характеристика наукових товариств Харкова кінця XIX – початку XX століття
- » Загальне недорозвинення мовлення у дошкільників як головна перешкода становленню повноцінної особистості
- » Задачі дискретної математики у позакласній роботі
- » Задачі на розрізування та їх класифікація
- » Задачі на розрізування та методика їх розв’язування
- » Задачі-лабіринти та їх класифікація
- » Задача как средство формирования у школьников приемов аналитико-синтетической деятельности (на материале математики)
1226 - 1250 з 4343 результатів
<< < 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 > >>