Запис Детальніше

Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію
Методика оценки спроса на инновационную продукцию
Method estimation of demand for innovative products
 
Creator Скарбовійчук, О. М.
Скарбовийчук, А. М.
Skarboviychuk, O.
Ткаченко, Д. М.
Ткаченко, Д. Н.
Tkachenko, D.
 
Subject Методика - оцінка - попит - інноваційна продукція - ринок - конкурентоспроможність - модель ПФЕ - емпірична функція.
Методика - оценка - спрос - инновационная продукция - рынок - конкурентоспособность - модель ПФЭ - эмпирическая функция.
Technique - measurement - demand - innovative products - the market - competitive - an empirical function.
 
Description Запропонована методика визначення кількісного впливу основних чинників конкурентоспроможності та обчислення рівня попиту на досліджуваному ринку на довільну інноваційну продукцію або науково-дослідні та кострукторські розробки на стадіях проекту, створення та реалізації.
Предложена методика определения количественного влияния основных факторов конкурентоспособности и вычисления уровня спроса на исследуемом рынке на любую инновационную продукцию или научно-исследовательские и конструкторские разработки на стадиях проектирования, изготовления и реализации.
A method for determining the quantitative impact of the main factors of competitiveness and calculate the level of demand in the target market for any products or innovative research and design development stages of designing, manufacturing and sales.
 
Date 2012-06-12T11:58:15Z
2012-06-12T11:58:15Z
2008
 
Type Article
 
Identifier "Харчова промисловість", Київ НУХТ 2008, № 6, с.148 -151
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1328
 
Language other