Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика оцінки попиту на інноваційну продукцію
Методика оценки спроса на инновационную продукцию Method estimation of demand for innovative products |
|
Creator |
Скарбовійчук, О. М.
Скарбовийчук, А. М. Skarboviychuk, O. Ткаченко, Д. М. Ткаченко, Д. Н. Tkachenko, D. |
|
Subject |
Методика - оцінка - попит - інноваційна продукція - ринок - конкурентоспроможність - модель ПФЕ - емпірична функція.
Методика - оценка - спрос - инновационная продукция - рынок - конкурентоспособность - модель ПФЭ - эмпирическая функция. Technique - measurement - demand - innovative products - the market - competitive - an empirical function. |
|
Description |
Запропонована методика визначення кількісного впливу основних чинників конкурентоспроможності та обчислення рівня попиту на досліджуваному ринку на довільну інноваційну продукцію або науково-дослідні та кострукторські розробки на стадіях проекту, створення та реалізації.
Предложена методика определения количественного влияния основных факторов конкурентоспособности и вычисления уровня спроса на исследуемом рынке на любую инновационную продукцию или научно-исследовательские и конструкторские разработки на стадиях проектирования, изготовления и реализации. A method for determining the quantitative impact of the main factors of competitiveness and calculate the level of demand in the target market for any products or innovative research and design development stages of designing, manufacturing and sales. |
|
Date |
2012-06-12T11:58:15Z
2012-06-12T11:58:15Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
"Харчова промисловість", Київ НУХТ 2008, № 6, с.148 -151
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1328 |
|
Language |
other
|
|