Запис Детальніше

DISTANCE LEARNING AS A PERSPECTIVE FORM IN DEVELOPMENT OF SUBJECT-REFERENCE PROFESSIONAL COMPETENCE OF TEACHERS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title DISTANCE LEARNING AS A PERSPECTIVE FORM IN DEVELOPMENT OF SUBJECT-REFERENCE PROFESSIONAL COMPETENCE OF TEACHERS
ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ КАК ПЕРСПЕКТИВНАЯ ФОРМА РАЗВИТИЯ ПРЕДМЕТНО-ОРИЕНТИРОВАНЫХ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЕЙ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВНА ФОРМА РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНО-ОРІЄНТОВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВНА ФОРМА РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНО-ОРІЄНТОВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ
 
Creator Kovalska, Kateryna R.
 
Subject distance learning; competence; information-computer technique
дистанционное обучение; компетентность; информационно-компьютерная техника
дистанційне навчання; компетентність; інформаційно-комп’ютерна техніка
 
Description In the article the state and the level of studying of methodological and theoretical bases of distance learning were analyzed and researched; the methodological bases were formed, a list of characteristics was revealed, relevant only to distance learning; a list of advantages and disadvantages of distance learning using for the development of subject-reference competence of information technology teachers was revealed.
В статье сделан анализ и исследовано состояние и уровень изучения методологических и теоретических основ дистанционного обучения, сформировано методологические основы, выявлено ряд положительных и негативных сторон применения дистанционного обучения к развитию предметно-ориентированных компетентностей учителей информатики.
У статті проаналізовано і досліджено стан та рівень вивченості методологічних і теоретичних основ дистанційного навчання; сформовано методологічні основи, виявлено низку характеристик, притаманних лише дистанційному навчанню; виявлено переваги та недоліки застосування дистанційного навчання до розвитку предметно-орієнтовної компетентності вчителів інформатики.
У статті проаналізовано і досліджено стан та рівень вивченості методологічних і теоретичних основ дистанційного навчання; сформовано методологічні основи, виявлено низку характеристик, притаманних лише дистанційному навчанню; виявлено переваги та недоліки застосування дистанційного навчання до розвитку предметно-орієнтовної компетентності вчителів інформатики.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/53
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 10, No 2 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 10, No 2 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/53/39
 
Rights Copyright (c) 2010 Kateryna R. Kovalska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0