DISTANCE LEARNING AS A PERSPECTIVE FORM IN DEVELOPMENT OF SUBJECT-REFERENCE PROFESSIONAL COMPETENCE OF TEACHERS
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
DISTANCE LEARNING AS A PERSPECTIVE FORM IN DEVELOPMENT OF SUBJECT-REFERENCE PROFESSIONAL COMPETENCE OF TEACHERS
ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ КАК ПЕРСПЕКТИВНАЯ ФОРМА РАЗВИТИЯ ПРЕДМЕТНО-ОРИЕНТИРОВАНЫХ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЕЙ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВНА ФОРМА РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНО-ОРІЄНТОВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВНА ФОРМА РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНО-ОРІЄНТОВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ |
|
Creator |
Kovalska, Kateryna R.
|
|
Subject |
distance learning; competence; information-computer technique
дистанционное обучение; компетентность; информационно-компьютерная техника дистанційне навчання; компетентність; інформаційно-комп’ютерна техніка |
|
Description |
In the article the state and the level of studying of methodological and theoretical bases of distance learning were analyzed and researched; the methodological bases were formed, a list of characteristics was revealed, relevant only to distance learning; a list of advantages and disadvantages of distance learning using for the development of subject-reference competence of information technology teachers was revealed.
В статье сделан анализ и исследовано состояние и уровень изучения методологических и теоретических основ дистанционного обучения, сформировано методологические основы, выявлено ряд положительных и негативных сторон применения дистанционного обучения к развитию предметно-ориентированных компетентностей учителей информатики. У статті проаналізовано і досліджено стан та рівень вивченості методологічних і теоретичних основ дистанційного навчання; сформовано методологічні основи, виявлено низку характеристик, притаманних лише дистанційному навчанню; виявлено переваги та недоліки застосування дистанційного навчання до розвитку предметно-орієнтовної компетентності вчителів інформатики. У статті проаналізовано і досліджено стан та рівень вивченості методологічних і теоретичних основ дистанційного навчання; сформовано методологічні основи, виявлено низку характеристик, притаманних лише дистанційному навчанню; виявлено переваги та недоліки застосування дистанційного навчання до розвитку предметно-орієнтовної компетентності вчителів інформатики. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/53
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 10, No 2 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 10, No 2 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 10, No 2 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/53/39
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Kateryna R. Kovalska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|