Запис Детальніше

Experimental Investigations on Operational Reliability of Diesel Locomotyves Engines

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Experimental Investigations on Operational Reliability of Diesel Locomotyves Engines
Badania Eksperymentalne Operacyjnej Niezawodności Eksploatacyjnej Silników Diesel Dla Spalinowozów
Badania Eksperymentalne Operacyjnej Niezawodności Eksploatacyjnej Silników Diesel Dla Spalinowozów
Експериментальні дослідження експлуатаційної надійності двигунів дизельних локомотивів
Экспериментальные исследования эксплуатационной надежности двигателей дизельных локомотивов
 
Creator Lingaitis, Leonas Povilas
Mjamlin, Sergey
Baranovsky, Denis М.
Jastremskas, Virgilijus
Myamlin, Serhiy V.
Мямлін, Сергій Віталійович
Барановський, Денис М.
Мямлин, Сергей Витальевич
 
Subject longevity
technical and operating parameters
diesel engine
tribosystem
wear
Scopus
долговечность
техническо–эксплуатационные параметры
дизельный двигатель
трибосистема
износ
довговічність
технічно-експлуатаційні параметри
дизельний двигун
трибосистеми
знос
скопус
НДІ РСК і ТС
trwałość
parametry techniczno-eksploatacyjne
silniki spalinowozów
system cierny
zużycie
 
Description Experimental Investigations on Operational Reliability of Diesel Locomotyves Engines / L. P. Lingaitis, S. V. Mjamlin, D. Baranovsky, V. Jastremskas // Eksploatacja i Niezawodnosc — Maintenance and Reliability. — 2012. — № 1. — P. 5-10.
EN: In work experimental researches of longevity and technical and operating parameters of diesel engine diesels are presented 10D100 with modified tribosystems. The last are instrumental in the rapid starting and decline of wear depending
on time of starting, thus, such diesel practically on any speed and loading modes can be exploited without the promoted wear. At the modified shells of cylinders the wear of compression rings does not affect the size of breach of gases in carter.
Thus, the modified tribosystems provide maximal longevity and providing of high technical and operating parameters of diesel engine.
PL: W artykule przedstawiono rezultaty badań eksperymentalnych trwałości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych silnika
diesla spalinowozu 10D100 ze zmodyfikowanymi systemami ciernymi. Zmodyfikowane systemy cierne gwarantują
szybsze uruchomienie silnika, tym samym zmniejszając zużycie związane z uruchamianiem. Ponadto taki diesel może być
praktycznie eksploatowany we wszystkich trybach prędkości i obciążenia bez podwyższonego zużycia. W wyniku modyfikacji
tulei cylindrów ścieranie pierścieni kompresyjnych nie powoduje zwiększonego przedostawania się gazu do skrzyni
korbowej. W ten sposób zmodyfikowane systemy cierne gwarantują maksymalną niezawodność parametrów eksploatacyjnych
spalinowozów z silnikiem diesla.
UK: У даній статті представлені результати експериментальних досліджень терміну служби та технічно-експлуатаційні параметри дизельних двигунів локомотивів 10D100 зі модифікованими трибосистемами. Останні є важливим інструментом у швидкому запуску двигуна і зниженні зносу, в залежності від часу запуску, таким чином, подібний дизель може експлуатуватися без збільшення зносу практично на будь-якій швидкості і при будь-якому режимі навантаження. У змінених корпусах циліндрів знос компресійних кілець не впливає на стиск газів в коефіцієнті Картера. Таким чином, модифіковані трибосистеми забезпечують максимальну довговічність і високі технічно-експлуатаційні параметри дизельного двигуна.
RU: В данной статье представлены результаты экспериментальных исследований срока службы и техническо-эксплуатационные параметры дизельных двигателей локомотивов 10D100 с модифицированными трибосистемами. Последние являются важным инструментом в быстром запуске двигателя и снижении износа, в зависимости от времени запуска, таким образом, подобный дизель может эксплуатироваться без увеличения износа практически на любой скорости и при любом режиме нагрузки. В измененных корпусах цилиндров износ компрессионных колец не влияет на сжатие газов в коэффициенте Картера. Таким образом, модифицированные трибосистемы обеспечивают максимальную долговечность и высокие
техническо–эксплуатационные параметры дизельного двигателя.
КНУ ім. Остроградського, Кременчук
Вільнюський технічний університет, Вильнюс
 
Date 2012-12-20T07:16:39Z
2012-12-20T07:16:39Z
2012
 
Type Article
 
Identifier 1507-2711
JOURNAL DOI: dx.doi.org/10.17531/ein
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1372
http://www.ein.org.pl/2012-01-01
 
Language en
 
Publisher Polish Maintenance Society (Warsaw)